Diferencies ente revisiones de «Sogecable»

Contenido eliminado Contenido añadido
m [r2.6.4] robot Modificado: es:Prisa TV
Xqbot (alderique | contribuciones)
m r2.5.2) (robot Modificado: ca:Prisa TV; cambios triviales
Llinia 5:
La productora de Sogecable ye [[Sogecine]]. Ye una de las principales distribuidores y productores nel territoriu español, con especial importancia n'estos momentos (añu [[2008]]), tal que se vive una profunda crisis n'esta industria.
 
Les instalaciones de Sogecable alcuéntrense en [[Tres Cantos]], produciendo a diariu 23 canales de [[Televisión|televisión]], incluyendo les nueve versiones de [[Canal_PlusCanal Plus|Canal+]] y otres 14 canales que tan especializaes na emisión de diverses materies n'exclusiva, como deportes, cine, documentales, infantil, música. Estes emítense y son distribuyíes al traviés de [[Digital+]], [[cable]] y [[ADSL]].
 
En 2005, el grupu llanza una nueva canal de [[televisión]] n'abiertu y con carácter xeneralista y gratuitu; el quintu n'España. El so nome ye [[Cuatro (canal de televisión)|Cuatro]] y ocupa la frecuencia que dexó [[Canal_PlusCanal Plus|Canal+]] cuando pasó a formar parte únicamente de la emisión de [[Dixital+]] el 7 de payares de [[2005]].
 
En 2006 Prisa llanzó una Ufierta Pública d'Adquisición sobre un 20% de les acciones de Sogecable p'aumentar la so participación hasta casi un 50%. D'esta forma, Prisa controla dafechu Sogecable.
Llinia 19:
* [[Cuatro (canal de televisión)|Cuatro]]
 
== Enllaces esternos ==
* [http://www.sogecable.es Páxina de Sogecable]
 
[[Categoría:Cadenes de televisión]]
 
[[ca:SogecablePrisa TV]]
[[de:Sogecable]]
[[en:Sogecable]]