Diferencies ente revisiones de «Internacional Obrera y Socialista»

Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Bar (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 1:
La '''Internacional Obrera y Socialista''' (n' aleman[[alemán]] '''Sozialistische Arbeiter-Internationale''' SAI, n' [[inglés]] '''Labour and Socialist International''' LSI y en francés '''Internationale Ouvrière et Socialiste''' IOS), fundada en [[1923]] pola fusión de la [[Segunda Internacional]] y la [[Unión de Partíos Socialistes pa la Aición Internacional]]. Dexó de furrular al escomencipiar la [[Segunda Guerra Mundial]]. El so secretariu foi [[Friedrich Adler]], fasta [[1939]].
{{correxir}}
 
La '''Internacional Obrera y Socialista''' (n' aleman '''Sozialistische Arbeiter-Internationale''' SAI, n' inglés '''Labour and Socialist International''' LSI y en francés '''Internationale Ouvrière et Socialiste''' IOS), fundada en [[1923]] pola fusión de la [[Segunda Internacional]] y la [[Unión de Partíos Socialistes pa la Aición Internacional]]. Dexó de furrular al escomencipiar la [[Segunda Guerra Mundial]]. El so secretariu foi [[Friedrich Adler]], fasta [[1939]].
 
El congresu costituyente féxose en Hamburgu (Alemania) ente'l 21 y 25 de mayu de 1923. Foi la reconstrucción de la Segunda Internacional, qu'aconceyaba los partíos socialistes, llaboristes y socialdemocrata, sacantes de los afiliados a la [[Comintern]]. La so contraparte nes organizaciones sindicales yera la [[Federación Sindical Internacional]] (tamién llamada la Internacional d'Amsterdam).
 
Posteriormente reconstruyíareconstruyida y reformada como la [[Internacional Socialista]] en [[1951]].
 
==Congresos de la Internacional Obrera y Socialista==