Diferencies ente revisiones de «El Líbanu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 78:
 
El Llíbano ye un territoriu que foi habitáu por munchos pueblos y cultures mientres miles d'años. Los llibaneses provienen étnicamente de munchos pueblos (feniciu, asiriu, griegu, romanu, européu y árabe).
[editar] Llingua
 
L'árabe ye la llingua oficial del Llíbano y el francés. Munchos llibaneses falen francés con fluidez. El francés ye llingua de la cultura y la comunicación. Al llau de francés, l'inglés yá se convirtió na llingua más importante y arrobinada ente los mozos. L'español ta presente tamién con menos de 1% de la población. 4% de la población fala l'armeniu porque hai minoría d'orixe armeniu.
 
 
[editar] Relixón
 
La relixón mayoritaria ye l'Islam alredor del 40% de los llibaneses son musulmanes (en redol a un 27% chiítas, un 26% sunitas, y un 1% alawitas). Un 54% son cristianos, principalmente maronites, con importantes comunidaes ortodoxes, católicu orientales, ortodoxos armenios, católicos armenios, asirios, católicos caldeos y protestantes. A lo último, un 6% son druzos.[21]
[editar] Deportes
 
De los deportes d'iviernu más importante ta l'esquí en más de seis zones de monte. Na flor de branu tán les actividaes marines (natación, surf, vela) nes mariñes del Mar Mediterráneu y el montañismo y l'esploración de cueves. Otros deportes son: el balonmano, fútbol, tenis, baloncestu, voleibol, tiru con arcu, rugby, ciclismu, atletismu, maratón, tenis de mesa, l'esquí, la llucha, ecuestre, el Kickboxing, el Kung Fu, karate, esgrima, aikido, yudu, el taekwondo, axedrez, ximnasia, natación, boxéu, esquí acuáticu, llevantamientu de peses, bádminton, vela, tiru y pesca, Rally, el patinaxe sobre xelu, h.oquei, el bucéu y la natación en tipos, Tai Boxing Association, baille deportivu, campu de golf, squash, xuegos como'l mar en canoa y kayak, y xuegos de cartes como Alleja y Trnib y xuegos de bridge, daos, como atrapáu y francu.