Diferencies ente revisiones de «Ría d'Avilés»

Contenido eliminado Contenido añadido
Añadiendo datos de la versión española.
Bar (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 11:
 
 
== L'arte en lana ría ==
A lo llargo de la ría d'Avilés pueden vese diferentes elementos culturales.
 
=== PuentesPontes ===
* ''PuentePonte de San Sebastián''. <ref>[http://es.aviles.wikia.com/wiki/Puente_de_San_Sebasti%C3%A1n Reconstrucción del puente]</ref> <ref>[http://www.arqueologiaypatrimonioindustrial.com/2006/11/avils-el-puente-de-san-sebastin.html Proyecto pictórico]</ref>
 
* ''PuentePonte Azud''
 
=== EsculturasEscultures ===
'''La ruta del acero'''<ref>[http://www.esculturaurbana.com/paginas/cjn003.htm "Ruta del acero"]</ref>. Les siete pieces son:
*''Transición'' de Luis Taboada
Llinia 29:
*''Vulcano y Prometeo'' de Ramón Rodríguez <ref>[http://www.lne.es/aviles/2010/04/27/aviles-completa-ruta-acero--transicion-despues-fabricacion-acero/906647.html Artículo en ''La Nueva España'']</ref>
 
Formando parte de eldel paseopaséu, nel suso cauce altu, taméntamién puedepue encontrasealcontrase una pieza del vieyu ''Puente de San Sebastián'', asíasina como variosdellos elementos relativos a la industria. Son destacables tambiéntamién les plaques de la llamada ''ruta del colesterol'' y la placa recordatoria y monumento del llugar donde encontrabaseencontrábase la l'''Escuela de de aprendices de Ensidesa''.
 
'''Escultura Avilés'''
Llinia 35:
 
=== Centro Cultural Internacional Oscar Niemeyer ===
DiseñaduDiseñáu pol arquiteutu brasileñu [[Oscar Niemeyer]], el ''[[Centro Cultural Internacional Oscar Niemeyer]]'' inagurose na primavera de 2011. Accedese al mismo pol ''Puente de San Sebastián'' y una pasarela desde el puertu deportivu. EncuentraseAlcuéntrase ne margenfastera derechoderecha de la ría.
[[Imaxe:Puerto de Avilés.jpg|thumb|300px|Puertu deportivo]]
 
=== Plaza y pasarela ===
Para acceder al paseopaséu de la ría y al ''CentriCentru Niemeyer'' existenesisten dos víasvíes principales: el pasopasu Larrañaga y la pasarela construídaconstruyida sobre la antigua ''plaza del pescadopescáu''<ref>[http://www.lavozdeasturias.es/asturias/aviles/Niemeyer-ultima-centro-informacion-turistas_0_398960143.html La Voz de Asturias]</ref>, que tamién ye el'l centru d'información y recepción del ''Niemeyer''.
 
== Ver tamién ==