Diferencies ente revisiones de «Frase fecha»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1:
La '''frase fecha''' ye una espresión que s'emplega en sentíu figuráu y d'usu corriente en tolos niveles socioculturales. Polo xeneral, inclúisela nel discursu oral y namái qu'escepcionalmente pue apaecer nel escritu. La frase fecha nun pue ser traducida lliteralmente a otres llingües (sacantes poques escepciones), pero hai espresiones equivalentes n'otres [[llingua|llingües]].
 
Tampoco aceuten la sositución de les sos pallabres por otres, anque seyan sinónimos: por exemplu, magar el so singnificáu paecíu, por exemplu ''"tar como una maniega"'' (Tar mal de la tiesta), ye una frasfrase fecha, que si ún procede a cambiá-y la pallabra "maniega" por otra asemeyada, fai otra fase fecha de significáu dafechu estremáu ''"tar como un cestu"'' (Ser tontu), y esto ye por mor de que'l valor de la frase fecha alquiérese al traviés del emplegu hestóricu y constante pa espresar la idea orixinal.
 
El [[adaxu|refrán]] o [[adaxu]], pela so parte, ye un dichu sentenciosu que suel enxertase na conversación pa exemplificar una afirmación o como concluxón a una afirmación. Estrémase de la frase fecha en qu'ésta pue nun tener dengún indicador de conducta.