Diferencies ente revisiones de «Blade Runner»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''Blade Runner''' ye una película de ciencia-ficción de los Estaos Xuníos d'América, dirixida por Ridley Scott, estrenada en 1982 y inspirada na novela de Philip K. Dick ¿Suañe...
 
Sin resumen de edición
Llinia 2:
 
La película describe un futuru nel que los nomaos "replicantes", seres artificiales fechos gracies a la inxenería xenética, faen les xeres más peligroses y llacerioses nes colonies esteriores de la Tierra. Dellos d'esos "replicantes", los más perfeutos como yeren los Nexus-6 (asemeyaos físicamente a los humanos, con más axilidá y fuercia y con delles rempuestes emocionales) col tiempu declararánse illegales en Planeta Tierra depués d'una revuelta sangrienta. Una estaya especial de la policía "los blade runner" sedrán los encargaos de rastrexar y matar a esos replicantes fuxitivos que tornaren a la Tierra. L'axente Deckard, afincáu en Los Ánxeles sedrá'l que s'enfrente con un garrapiellu d'ellos especialmente hábiles, arteros y violentos.
 
== '''ARGUMENTU''' ==
 
Nel añu 2019 la humanidá ya ye quién a facer robots físicamente idénticos a les persones pero con una fuercia sobrehumana y ensin degúna forma de sentimientos. Pr embargu, las so gran asemeyanza colso humanos fae que los replicantes tres pasar cuatro años desendolquen dalgunes sensaciones averaes a sentimientos. Esta realidá xenera un problema nos sos creadores porque l'oxetivu final yera'l d'usalos como esclavos nos trabayos más difíciles y peligrosos nes colonies estelares. Asina pos, que surdan sentimientos ente ellos podría otra vegada llevalos a una revuelta.
 
La historia entama cuando seis replicantes Nexus-6 se rebelen porque quieren vivir en llibertá y que naide llinde la so edá imponiendo-yos una fecha de caducidá.
 
Tres una rebelión anterior d'unos antiguos robots se decide que los replicantes nun puedan tar enxamás na Tierra. Ye entós cuando se formen los "blade runners" que tienen como xera la de "retirar" a los replicantes indisciplinaos. Sedrá Deckard, el personax principal, l'encargáu d'eliminar a esos Nexus-6. A lo llargo la película esti policía dirá camudando la idega que tien sobro los replicantes, too ello influenciáu pol amor que siente por Rachel, una d'eses replicantes.
 
== '''TEMES''' ==
 
Magar que tien les traces d'una película d'acción, Blade Runner contién un bon numberu de fechos dramáticos. Dientru la estaya cyberpunk esta obra debe-y muncho al cine prietu ya que s'asoleyen figures como la muyer fatal, narraciones na primera persona, la cuestionable perspeutiva del hérue asina como la cinematografía escura y de solombres.
 
Afonda en dellos temes per importantes pala humanidá: temes filosóficos, relixosos asina como l'usu de la inxenería xenética. Hai un bon nivel de paranoya reflexada na manifestación visual del poder de les tresnacionales, la policía omnipresente, les lluces de les sondes y el control sobro la persona y la naturaleza (los animales son artificiales y fechos poles persones). Hai tamién un dominiu de la cultura xaponesa y de la so publicidá. Tamién hai una continua obsesión polos güeyos y les semeyes manipulables.