Diferencies ente revisiones de «Película»

Contenido eliminado Contenido añadido
Xqbot (alderique | contribuciones)
Millars (alderique | contribuciones)
ortografía
Llinia 9:
D'otra miente, foi mui popular el formatu de 16mm (y el Super16), ye dicir, la metá del formatu estándar nel cine, que s'emplegó pa películes esperimentales, ansí como pa documentales y curtiumetraxes. Esti formatu sigue utilizandose en documentales y nes escueles de cine pa la formación de los sos alumnos, anque amenorgose l'usu en profitu del vídeo.
 
A la fin, esistieron tamién dos formatos de película empobinaos namái qu'a los aficionaos, que quedaron relevaos dafechu pol vídeo. Tratase de la película de 8mm, que consistía nuna película de 16 milímetros curtada llonxitudinalmente. Yá que los fotogrames yeren mui pequeños y nun ufríen una calidá de producción afayadiza, la endustrial'industria presentó posteriormente'l formatu Super 8, que yera dalgo más anchu que l'anterior, colo que s'algamó una calidá d'imaxe aceutable. Les grabaciones feches nestes dos películes puen copiase a vídeo, lo que permite prescindir de los antiguos proyeutores y demás preseos. Estos formatos entá s'empleguen pa dar una estética estremada en dellos curtiumetraxes, respeutu al vídeo.
 
Como derivación del términu ''película'', entendiendo por ésta la cinta de celuloide que s'impresiona y se revela por procedimientos químicos, una película ye tamién l'espectáculu cinematográficu que narra una hestoria interpretada por [[actor]]es. Nesti caberu casu nun s'estrema'l material sensitible nel que s'imprentó la película, y tampocu si ésta ye proyeutada nuna sala de cine na gran pantalla o ye vista nún aparatu de televisión domésticu.