Diferencies ente revisiones de «CNT Congresu de Valencia»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''CNT Congresu de Valencia''', '''CNT Renovada''' o simplemente '''CNT''' (eliminando les sigles de la AIT) fueron los nomes colos q...
 
Sin resumen de edición
Llinia 1:
'''CNT Congresu de Valencia''', '''CNT Renovada''' o simplemente '''CNT''' (eliminando les sigles de la l'[[Asociación Internacional de los Trabayadores|AIT]]) fueron los nomes colos que se denominó en distintes dómines varios procesos d'escisión del [[sindicatu]] d'orientación [[llibertaria]] [[Confederación Nacional del Trabayu|CNT-AIT]]. Foi CNT Congresu de Valencia una escisión minoritaria producida nel Congreso de la [[CNT|CNT-AIT]] de la Casa de CampU en [[1979]]. Esta escisión xunióse a otra, muncho más importante, producida depués del Congresu de [[Barcelona]] y [[Torrejón]] a través del denomináu Congresu d'Unificación, celebráu en [[Madrid]] en [[1984]], y foi conocida, a partir d'entós, como CNT Renovada o simplemente CNT, hasta que n'abril de [[1989]] un xuez, en respuesta a una denuncia puesta ante los tribunales por CNT-AIT, consideró ilexítima la forma na que se convocara'l citáu congresu.
 
A partir d'entós esta organización pasó a denominase [[Confederación Xeneral del Trabayu d'España|Confederación Xeneral del Trabayu]] (CXT, CGT nes sos sigles n'español), pasando previamente por una fase de adaptación na que se denominó CGT-CNT.