Diferencies ente revisiones de «Alfonso Enríquez»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 26:
Alfonso Enriquez parte entoncienes hacia [[Portugal]], onde trata d'obtener la man de la infanta y heredera [[Beatriz de Portugal]], a la vez qu'ofrez los sos servicios al [[duque de Lancaster]] que casáu con una fía de [[Pedro I el Cruel]], reivindicaba la corona de Castiella.
 
Énte esta situación, Xuan I procede a confiscar tolos bienes del so hermanastruhermanascu, a la vez que concede al obispu d'Uviéu, [[Gutierre de Toledo]], poderes plenipotenciarios nel país. Finalmente, fracasaes les sos negociaciones, Alfonso Enriquez decide tornar a Asturies, onde, acoyéndose al perdón real, recupera los sos territorios.
 
Sin embargu, en [[1383]] alcontramos una nueva rebelión del conde Alfonso qu'obliga a Xuan I a dir a Asturies urxentemente ya que'l conde Alfonso Enriquez ufrierase a los ingleses pa solicitar ayuda. Sicasí, el rei actúa rápico y rinde toa Asturies quitando Xixón, onde se refuxa el rebelde, qu'acabaría acoyéndose otra vuelta al perdón del so hermanu'l [[18 de xunetu]] de [[1383]].