Diferencies ente revisiones de «PlayStation 3»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''PlayStation 3''' (conocida tamién como '''PS3''') ye la tercer videoconsola de sobremesa aniciada por sony Computer Entertainment y la socesora de la PlayStation 2 com...
 
Sin resumen de edición
Llinia 4:
 
La PlayStatioin 3 foi asoleyada el 11 de payares de 2006 en [[Xapón]], el [[17 de payares]] de 2006 en [[Norteamérica]], y el 23 de marzu de 2007 n'[[Europa]] y [[Australia]]. Dos variantes taben disponibles nel momentu del so llanzamientu: un modelu básicu con 20 [[Gigabyte|GM]] de [[discu duru]] [[SATA]] 2,5" y un modelu profesional con discu duru de 60 GB y delles característiques adicionales como doble númberu de puertos [[Universal Serial Bus|USB]] y retrocompatibilidá con xuegos de la so antecesora PlayStation 2. El modelu de 20 GB nun foi comercializáu n'Europa y Australia. Dende entós, a tolos modelos fixéron-yos delles revisiones nel so hardware p'amenorgar el coste d'aniciu y el preciu venta.
 
== Historia ==
 
Sony asoleyó oficialmente la PlayStation 3 pal públicu en 16 de mayu de 2005, durante la conferencia E3 de 2005. Nun llevaron una versión funcional del sistema por aciu de curties d'ellectricidá y problemes de hardware, nin nel [[Tokyo Game Show]] de setiembre de 2005, anque se fixeron demostraciones (como del xuegu [[Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots]]) amosando en dambos eventos el kit de desendolcu de software. Tamién s'amosaron secuencias de videu afitadas nes especificaciones albidraes. Sicasí, posteriormente espeyóse que les demostraciones de xuegos nun taben furrulando en tiempu real sobre la máquina y utilizaron estremaos trucos de ''post-producción''.
 
Planeóse nun entamu que tuviera dos puertos [[HDMI]], trés puertos [[Ethernet]] y seyes puertos [[USB]], anque na E3 esto foi amenorgáu a un puertu HDMI, un puertu Ethernet y cuatro USB pa encurtiar costes de fabricación.
 
Tamién se dio anuncia de que habría dos configuraciones de la consola, de 60 GB y 20 GB, costando respectivamente 599€/599$ y 499€/499$. Díxose ´que'l modelu de 60 GB sería l'únicu de los dos que tendría [[HDMI]], [[WiFi]] y un acabáu en cromu na parte del llector [[Blu-ray]]. La fecha de llanzamientu foi albidrada pal 11 de payares de 2006 en Xapón y pal 17 de payares de [[2006]] en [[Norteamérica]] y [[Europa]].
 
El 6 de setiembre de 2006 [[Sony]] anunció que'l llanzamientu de PlayStation 3 n'[[Europa]] y [[Oceanía]] sería atrasiáu hasta marzu de 2007 por aciu de la falta de diodos pal llector de [[Blu-ray]].
 
El 22 de setiembre de 2006, nel [[Tokyo Game Show]], [[Sony]] anunció qu'incluiría un puertu [[HDMI]] nel sistema 20 GB pero non el [[WiFi]] y l'acabáu en cromu. Tamién dixo que'l preciu de llanzamientu de los modelos de 20 GB xaponeses sería amenorgáu más del 20%. Durante l'actu, Sony presentó 27 videoxuegos pa PS3 aviaos pa furrular na versión final del ''hardware''.
 
[[Ken Kutaragi]], ex-responsable de la estaya de videoxuegos de [[Sony]], camentáu'l pá de la PlayStation, albidró-y una vida de diez años a la PlayStation 3: "Queremos que los nuesos productos tengan un ciclo de vida de diez años, ye esa la razón de la so gran potencia, dalgo que ya amosamos con [[PlayStation]]. Poro, PlayStation 3 espérase qu'avague diez años nel mercáu, si esti respuende bien". Ken Kuratagi dio esta rempuesta cuando foi entrugáu pola PS4: "Nun pueo espicular sobre cuándo podríamos sacar una nueva consola dempués de PlayStation 3. Pero'l mio mensaxe ye que cuando formas parte de la familia de productos [[PlayStation]], tórnaste nun miembru de la gran familia [[Sony]]".
 
Nel Tokyo Game Show de 2006 diose anuncia por primer vegada que'l modelu de 20 GB de PlayStation 3 cuntaría col HDMI necesariu pa usar 1080p y con una merma de preciu en Xapón averada a los 10.000 yenes, qu'equivalen a unos 80 euros, mientres que n'[[Estaos Xuníos]] y [[Europa]] nun se faría cambeu nel preciu inicial.
 
=== Llanzamientu ===
 
La PlayStation 3 (entós llamada PLAYSTATION 3) salió al mercáu el 11 de payares de 2006 en [[Xapón]]. Según [[Media Create]] vendiéronse 81.639 sistemes de PS3 en 24 hores durante la so introducción en Xapón.
 
Poco dempués del so llanzamientu en Xapón, la PS3 foi puesta nel mercáu en Norteamérica el 17 de payares de 2006. Presentáronse dalgunos informes de violencia en tornu a la lliberación de la PS3, dalgunes persones usaron armes pa la obtención d'una consola.
 
El 24 de xineru de 2007 Sony dio anuncia de que la PlayStation 3 saldría a la venta'l 23 de marzu de 2007 n'Europa, Australia, Oriente Mediu, Sudamérica, África y Nueva Zelanda. El sistema vendió cerca de 600.000 unidaes nos dos primeros díes. El 7 de marzu de 2007 la PlayStation 3 de 60 GB púnxose a la venta en Singapur con un preciu de 799 dólares. La consola foi llanzada en Corea del Sur el 16 de xunu de 2007 nuna sola versión equipada con discu duru de 80 GB y [[IPTV]]. Más sero las ventas fóronse ralentizando, por aciu, en parte, del so eleváu preciu, motiváu ente otres coses pola inclusión del llector [[Blu-ray]].