Diferencies ente revisiones de «Tino Casal»

1 byte desaniciáu ,  hai 8 años
 
== La dómina pre-Neocasal ==
Estudiando na Escuela d'Artes y Oficios d'[[Uviéu]], Tino formó con unos amigos un grupu de rock que llamaron «Zafiros Negros». Unos años depués tuvo la oportunidá d'ingresar como cantante con «[[Los Archiduques»]], grupu punteru del rock asturianu que llograra grabar un discu. Casal foi'l cantante escoyíu pa la so segunda grabación, ''Lamento de gaitas''. Depués el grupu entraría nun tiempu de pasividá y cuando en [[1968]] editaron el siguiente discu nun tivieron una respuesta afayadiza del mercáu y Tino Casal decide abandonar el grupu.
 
Dedicóse a estudiar arte y decoración y a viaxar pel extranxero, n'especial [[Alemaña]] y [[Londres]], onde se rellacionó con delles de les estrelles del naciente ''Glam'', ente ellos [[Brian Ferry]] y [[David Bowie]].
Depués d'abandonar a «Los Archiduques», y entamar la so carrera como cantante solista, presentóse al [[Festival de Benidorm]] onde coyechó un enorme ésitu na so edición de [[1975]], pero abandonó esta nueva etapa pa dedicase a la producción porque «queríen llanzame como un cantante melódicu/folkloricu». Dientro d'esta actividá de productor trabayó con grupos como «Goma de Mascar», «Salvajes», «Obús» y «Tacones».
 
Tamién tentaría de dedicase a la pintura, pero nun algamó nengún ésitu.
 
== Primera mitá de los 80 ==
Usuariu anónimu