Diferencies ente revisiones de «Lliga espartaquista»

Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Añadido: ro:Liga Spartakistă
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Imaxen:Exemplu.jpg]]La '''Lliga espartaquista''' ( ''Spartakusbund'' n'alemán) foi un movimientu revolucionariu creáu en [[1915]] n'[[Alemaña]] por [[Rosa Luxemburg]] y [[Karl Liebknecht]].
La lliga espartaquista trató de llevar a cabu una revolución asemeyada a la de los [[bolxeviques]] en [[Rusia]], faciendo circular publicaciones subversives y illegales como'l periódicu ''Spartakusbriefe'' ( "Les cartes d'Espartacu" ).
Llinia 8:
 
Nes selmanes que siguieron el sulevamientu, cientos d'espartaquistes, ente otros Luxemburg y Liebknecht morrieron asesinaos.
 
El KPD dixebrose durante la Revolución, dando llugar al nacimientu del KAPD (Partíu de los Obreros Comunistes d'Alemania), primer partíu de tendencia conceyista. El KAPD lluchaba por una República de los Conceyos Obreros, y ente los sos miembros destacaben veteranos militantes marxistes comu Pannekoek o Gorter. A pesar de la so postura percrítica pa con el llabor de los comunistes rusos, el KAPD trabayó nun primer momentu dientro de la III Internacional (Komintern), y llegó a collaborar col movimientu insurreccional desendolcao pol KAPD en marzu de 1922.