Diferencies ente revisiones de «Arion ater»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m r2.6.4) (Robó Añadíu: nah:Tlalconetl
Sin resumen de edición
Llinia 82:
Los llimiagos salen en xeneral pela nueche, fasta un determináu llímite máximu de temperatura y non más alló d'un determináu mínimu.
 
Los llimiagos de güerta nun se mueven cuando la temperatura ta perbaxo los 5°C. L'intervalu de temperatures pa l'autividá de los llimiagos grises sitúaseasítiase nun máximu de 18°C y son inautivos perbaxo los 0°C. Los llimiagos muerrense perbaxo los -3°C pero polo xeneral ocúltense no fondero'l suelu cuando la xelada llega.
 
Ensin humedá, el llimiagu nun pue facer mocu, y poro, nun se pue desplazar. N'époques seques refúxase nel suelu pa esperar que tornen les lluvies.
Llinia 89:
Los llimiagos muévense pocu. Puen percorrer en condiciones óptimes ente 4 y 7 m diariamente, el llimiagu gris; ó 2 y 3 m el llimiagu prietu.
 
Ensin el mocu nun se puen desplazar los llimiagos. Cuando se desplacen, una glándula situadaasitiada na estremidá delantera del pie, produz mocu, que ye aplastáu embaxo la placa de reptación y permíte-y desllizase. Cuando se sitúen nun área ú la vexetación ye abonda, los llimiagos nun se dispersen de más de 50 cm al día. Alcuentren la so comida gracies a los sos muérganos olfativos y a les sos papiles gustatives.
 
==Allimentación==
Llinia 101:
Pon los güevos ente dalgunos díes y delles selmanes depués del acoplamientu, según la especie. Un llimiagu ye quien a poner ente 100 y 500 güevos, en paquetes de 10 a 50, deposítalos nun furacu escaváu na tierra o embaxo d'un abellugu. Los güevos son reondos, de collor mariellu o inda tresparentes.
 
La duración de la [[incubación]] de los güevos tien rellación direuta coles condiciones climátiques, sobremanera la temperatura. A 5°C la incubación durará fasta tres meses, demientres qu'a 20°C dos a tres selmanes son abondo. La humedá del suelu ha se situars'asitiar ente 40% y 80%. En saliendo de los güevos, los llimiagos miden dalgunos milímetros y son tresparentes. viven de nueve a dieciocho meses según la especie y la rexón. Son quien a orixinar una nueva xeneración al añu, cada dos años o dos al añu.
 
==Semeyes==