Diferencies ente revisiones de «Horariu de branu d'Europa Central»

Contenido eliminado Contenido añadido
Bar (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 18:
<small>Los colores claros indican los países sin horario de verano</small>
]]
El L''''horariohorariu de veranoveranu europeoeuropeu''' o '''European Summer Time''' ('''EST''') esye'l elhorariu horario de ahorrod'aforru de lluz solar utilizáu en [[Europa]], periodu durantemientres el que los reloxes se adelantanadelántense una hora en relaciónrellación con elcol tiempu oficial observáu durantemientres el restu del l'añu.
 
Se lleva a cabu en toosCúmplese'n lostolos países de [[Europa]], con excepción desacante [[Islandia]] (que observa elguarda l'horariu [[UTC]] durantemientres too'ltol añu). Esti periodiperiodu extiéndeseestiéndese desdedende la 01.00 UTC del últimu [[domingu]] de [[marzu]] hasta la 01.00 UTC del últimu [[domingu]] de d'[[ochobre]] de cada añu.
 
== VéaseVer tambiéntamién ==
*[[HorarioHorariu de inviernod'iviernu y veranoveranu]]
*[[HusoFusu horariohorariu]]
 
== EnlacesEnllaces externos ==
* [http://europa.eu/eur-lex/pri/es/oj/dat/2001/l_031/l_03120010202es00210022.pdf Directiva 2000/84/CE, relativa a las disposiciones sobre la hora de verano].
*[http://www.derecho.com/xml/disposiciones/trini/disposicion.xml?id_disposicion=48659 REAL DECRETO 236/2002, de 1 de marzo, por el que se establece la hora de verano]