Diferencies ente revisiones de «Hans Christian Andersen»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 30:
Amiesta les espublizaciones de les sos noveles y obres dramátiques con más viaxes, qu'acabarán por ser espeyaos en llibros de viaxes: ''En Digters Bazar'' (''Un poeta nel bazar''), de 1842, onde fala del so viaxe al Mediterrániu oriental; ''Et Besøg i Portugal 1866'' (''Un viaxe a Portugal 1866'') y ''I Spanien'' (''En España''), onde cuenta la so estancia na Península Ibérica y Marruecos a principios de la década de los 60; ''I Sverieg'' (''En Suecia''), falando de los sos numberosos viaxes a Escandinavia.
 
Equí alcontramos una estaya política dientro les motivaciones artístiques d'Andersen: el so profundu sentimientu escandinavu. Mientres la so estancia en Suecia en 1837 déxase influyir pol sentimientu penescandinavu de la sociedá sueca del momentu y comprométese a escribir un poema que valga d'hermanamientu pa los pueblos suecu, noruegu y danés. El poema ''Jeg er en Skandinav'' (''Soi un escandinavu'') va ver la lluz en xunetu de 1837, como lletra pa un himnu que s'asoleyará en 1840 con música d'Otto Lindblat <ref> [http://wayback.kb.dk:8080/wayback-1.4.2/wayback/20100107153228/http://www2.kb.dk/elib/noder/hcamusik//skandinav/index_en.htm Andersen y la música:''Jeg er en Skandinav'']</ref>. Tamién ye l'autor del himnu oficiosu de [[Dinamarca]], ''I Danmark er jeg født'' (''Dinamarca onde yo naciere'')[[http://www.youtube.com/watch?v=7Ib0wrNK-ko]].
 
Una de les pasiones d'Anderser yera la de sirvir de modelu fotográficu, polo qu'esisten numberosos retratos del autor, casi siempre n'espacios abiertos y cola mirada ausente, mui al gustu del romanticismu de la dómina. Pero, amás del gocie estéticu, usaba estes semeyes como postales pa los sos collacios mientres los sos viaxes y como tarxetes de visita.