Diferencies ente revisiones de «Revolución Francesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
Luckas-bot (alderique | contribuciones)
m r2.7.1) (Robó Añadíu: fo:Franska Kollveltingin
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- dempues + dempués)
Llinia 25:
En setiembre medra la tensión, la corte cola pa Paris pola inseguridá de Versalles y nesti momentu ye cuando se funden los clubs (xermenes de lo que güei entendemos por partios políticos). El gobiernu decide nacionalizar los bienes de la Ilesia, el Rei y los fuxios.
 
Entos finen la primer Constitución d'Europa qu'establez un réxime lliberal, sustentau nel principiu de soberania nacional y qu'intenta finar col centralismu borboinicu dixebrando Francia en 83 partes. Esta constitución dixebra a los ciudadanos ente los activos, elixendo y pudiendose presentase y los ciudadanos pasivos que nun tienen drechos politicos, según el nivel de renta. La Constitución va acompañada de una llexislación lliberal que beneficia a les clases medies: vendese los bienes de la Ilesia, la torga de los gremios y dempuesdempués tres d'unes griesques llaborales torgase tamien los sindicatos.
 
La llexislación tamien ataca al cleru cola peslla de conventos y l'atribución de nomar cargos de la Ilesia al estáu lo que'l Papa Pio VI refugó dende'l empecipiu.