Diferencies ente revisiones de «Casadiella»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 10:
Pártense les nueces y se muelen. Mídese taza y media de nuez molío y amiéstase-y media d'[[zucre|azucre]] y una copa d'[[anís]]; si se quier, se-y pue poner tamién daqué de [[vinu]] blanco o [[coñac]], o un poco de [[mantega]] y [[miel]] en llugar d'azucre, como asina se preparaben antiguamente.
 
Prepárase la pasta, meciendo en una fonte la mantega partío en trozos, l'aceite, agua y vinu blanco, una cullaradina[[cuyar]]adina de [[sal]] y un chorrín de [[llimón]] o [[vinagre]]; mestúrase tou bien y se va añadiendoamestándose [[fariña]] mecío con una cullaradinacuyaradina de [[lleldu]] hasta formar una pasta que nun se pegue a les manes. Esta pasta, como l'[[hoxaldre]], trabayaráse lo imprescindible, pos de lo contrario quedaría correoso.
 
Estiéndese la masa cola ayuda del rollu enfarináu, dos o trés veces, y dempués se-y da un reposu, núnnun llugar frescu o na nevera, per una hora. Pasáu'l tiempu, cúrtiense trozos d'esta pasta, estiéndese hasta dexalo bien fino, y se van rellenando, formando casadielles, zarrando bien los bordes pa que nun salga'l rellenu de nuez.
 
Darréu van fritiéndosefriéndose n'aceite abondoso, pero non mui caliente, pa que la pasta se fría bien y nun quede crudo per dientro. Ya doraes, van colocándose nun papel d'estraza pa qu'absuerba l'escesu d'aceite que puedan tener; de siguío, rebócense con azucre pasándoles a una fonte.
 
== Ver tamién ==