Diferencies ente revisiones de «Francisco Ibáñez»

historietista catalán (1936–2023)
Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: Francisco Ibáñez Talavera (Barcelona, 15 de marzu de 1936), ye un historietista español, perteneciente a la segunda xeneración o xeneración del 57 de la Escuela Bruguera, ...
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 19:43 20 may 2012

Francisco Ibáñez Talavera (Barcelona, 15 de marzu de 1936), ye un historietista español, perteneciente a la segunda xeneración o xeneración del 57 de la Escuela Bruguera, al pie de autores como Figueres, Gin, Nadal, Raf, Segura o Martz Schmidt. Ceador d'ensame de series humorístiques, como Mortadelo y Filemón, El botones Sacarín, Pepe Gotera y Otilio, 13 Rue de la Perceba o Rompetechos. Munches d'elles percíbense inda n'España como un iconu esencial de delles xeneraciones y munchos otros dibuxantes de cómic posteriores reconocen la so gran influencia.

Carrera

La so carrera empezó en 1958 cuando la editorial Bruguera fichó-y. Empezó entós a publicar les sos obres y a faese más famosu. En 1985 Ibáñez abandonó la editorial Bruguera, que se quedara colos derechos de los sos personaxes y empezó a trabayar pa Ediciones B. Ganó dellos premios poles sos creación. El so estilu caracterizar pola sucesión de gags y la crítica social.