Diferencies ente revisiones de «Groucho Marx»

Contenido eliminado Contenido añadido
Luckas-bot (alderique | contribuciones)
m r2.7.1) (Robó Añadíu: la:Groucho Marx
Xqbot (alderique | contribuciones)
m r2.7.3) (Robó: Añadiendo an:Groucho Marx; cambeos cosméticos
Llinia 8:
La familia Marx creció nel barriu neoyorkín de Yorkville, en [[Manhattan]] un pequeñu barriu xudíu arrodiáu por comunidaes [[Irlanda|irlandeses]], [[Alemaña|alemanes]] y [[Italia|italianes]].
 
Marx debutó nel mundu del espectáculu a los 15 años como cantante solista. Pasáu dalgún tiempu entamó a actuar xunto a los sos [[hermanos Marx|hermanos]] nel [[vodevil]], primero en tríos o cuartetos musicales y finalmente en revistes. La obra ''Cocoanuts'', interpretada de [[1925]] a [[1928]], dio a los Marx la so oportunidá en [[Broadway]]. Como consecuencia d'esti éxitu, y depués d'escaecer el so fracasáu rodaxe d'una primera y perdida película muda [[1921]] ''Humor Risk'', firmaron tamién un acuerdu cola [[Paramount]], cola que ficieron varies películes, como ''Horse Feathers'', ''Duck Soup'', y ''A Night at the Opera'' ente otres.
 
Depués de salir de la Paramount, y gracies al productor [[Irving G. Thalberg]], los hermanos Marx entamaron a trabayar cola [[Metro Goldwyn Mayer]], faciendo películes como "A Night at the Opera" y "Horse Feathers". Nos años 50 cada unu de los tres hermanos continuó trabayando independientemente en radio, televisión y cine, siendo Groucho el que más éxito algamó, gracies a la so faceta como escritor y sobre todo gracies a su programa televisivu "You bet your life", col que se fizo realmente famosu nos Estaos Xuníos ente una xgeneración de persones que nunca lo vieren nel teatru y que apenes lu conocíen de dalguna de les sos vieyes películes.
Llinia 21:
* [http://www.portalmundos.com/mundocine/actores/grouchomarx.htm Biografía especial de Groucho Marx] Vida y Obra
* [http://troyano.com/marxmadera/marx_art.php Artículos y Entrevista de Groucho Marx]
 
 
[[Categoría:Cine|Marx, Groucho]]
Línea 27 ⟶ 26:
[[Categoría:Ganadores del premiu Oscar|Marx, Groucho]]
 
[[an:Groucho Marx]]
[[bg:Граучо Маркс]]
[[ca:Groucho Marx]]