Diferencies ente revisiones de «El Salvador»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Xqbot (alderique | contribuciones)
m r2.7.3) (Robó: Añadiendo tg:Салвадор; cambeos cosméticos
Llinia 79:
Per otru llau, les últimes elecciones presidenciales, celebraes el [[15 de marzu]] de [[2009]], dieron como ganador al periodista Carlos Mauricio Funes Cartaxena del partíu FMLN.
 
== Política y gobiernu<ref>Los datos recoyíos nesti apartáu tán sacaos del ''Anuario Iberoamericano 2012'' del [[Real Institutu Elcano]] y l'[[Axencia Efe]]. Disponible en http://www.anuarioiberoamericano.es/</ref> ==
=== Organización política ===
La Constitución de [[1983]], promulgada el 15 d'avientu d'esi añu define l'ordenamientu llegal básicu del país. Ellí establezse qu'El Salvador ye un estáu soberanu, y el so gobiernu una república democrática representativa. El poder executivu exércelu'l presidente, col sofitu del vicepresidente y los ministros y viceministros. El presidente de la República ye electu por votación directa y permanez nel cargu 5 años. Nun puede ser reelexíu nel períodu siguiente, y ye, amás de presidente, comandante xeneral de les Fuerces Armaes.
 
Llinia 87:
Colos Alcuerdos de Paz de Chapultepec (1992) creáronse la nueva Policía Nacional Civil, la Procuradoría pa la Defensa de los Derechos Humanos, y el Tribunal Supremu Electoral. Amás dióse-y vida llegal, como partíu políticu, a la oposición d'esquierda na forma del Frente Farabundo Martí pa la Lliberación Nacional (FMLN) y redefinióse el papel del exércitu, acutáu pa la defensa de la soberanía y l'integridá territorial. Tamién se suprimieron dellos cuerpos de seguridá que taben al mandu del exércitu, como fueron la Guardia Nacional, la Policía de Facienda y los Batallones especiales formaos pa caltener la guerra contra la insurxencia de los años 80.
 
=== Gobiernu ===
El presidente del país ye, dende'l [[1 de xunu]] de [[2009]], [[Mauricio Funes|Mauricio Funes Cartagena]]. El so vicepresidente ye Salvador Sánchez Cerén, y el presidente de l'Asamblea Llexislativa ye Sigfrido Reyes. El conseyu de ministros fórmenlu les persones que vienen darréu:
* Rellaciones Esteriores: Hugo Martínez.
Llinia 104:
* Turismu: José Napoleón Duarte.
 
=== Partíos políticos y sindicatos ===
Los principales partíos políticos del país son:
* [[Frente Farabundo Martí de Lliberación Nacional]] (FMLN). El so coordinador xeneral ye Medardo González.
Llinia 121:
== Xeografía ==
 
== Economía ==
 
== Cultura ==
 
== Enllaces esternos ==
* [http://www.presidencia.gob.sv Presidencia de la República]
* [http://www.digestyc.gob.sv Dirección Xeneral d'Estadística y Censos]
Llinia 273:
[[szl:Salwadůr]]
[[ta:எல் சால்வடோர்]]
[[tg:Салвадор]]
[[th:ประเทศเอลซัลวาดอร์]]
[[tl:El Salvador]]