Diferencies ente revisiones de «Harry Potter»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 25:
La historia entama'l [[31 d'ochobre]] de [[1981]], Voldemort descubre l'abellugu de [[Lily Potter|Lily]] y [[James Potter]] y mátalos, pero de la qu'intenta matar al naciellu, la maldición rebota, convertiéndolu nun espíritu ente la vida y la muerte, y dexando un repuelgu con forma de rellampíu na frente de Harry Potter. Al ser la única persona que sobrevive a la maldición mortal de Voldemort, conviértese nuna lleenda ("El neñu que sobrevivió") ente los magos.
 
La serie sigue la tradición británica de lliteratura pa neños, lo más de la historia trescurre nel [[Colexu Hogwarts de Maxa y Bruxería]], onde los escolinos tán internos, cúntanos la llucha de Harry Potter en contra de [[Lord Voldemort]] y la so grei. Los llibros esploren l'amistá, l'ambición, l'amor, la reacción énte la muerte, etc. El mundumundiu máxicu de Harry Potter constitúise nuna sociedá paralela al mundu real, cola so historia, habitantes y cultura (con dél oldéu al universu tolkianu).
 
Espublizáronse yá los siete llibros de la serie (d'acorde cola autora), zarrando la serie ''Harry Potter and the Deathly Hallows'' (Harry Potter y les reliquies mortales), en [[2007]] n'inglés, en ([[2008]] en castellanu).