Diferencies ente revisiones de «Harry Houdini»

Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m r2.6.4) (Robó Añadíu: be:Гары Гудзіні
Sin resumen de edición
Llinia 20:
El gran momentu de Harry Houdini aportó en [[1899]] cuando conoció al so ''manager'' Martin Beck. Impresionáu poles habilidaes de Houdini, Beck aconseyó-y de concentrase nes actuaciones d'escape y fixo-y una reserva nel circuitu Orpheum de [[vodevil]]. Nunos meses, taba actuando no cimero de les cases de vodevil del país. En [[1900]], Beck acordó con Houdini facer un tour europeu.
 
Houdini foi una sensación n'Europa, ú coyó fama siendo conociu como “The Handcuff King”. Viaxó per [[Inglaterra]], [[Escocia]], [[Holanda]], [[Alemaña]], [[Francia]] y [[Rusia]]. En cada ciudá, Houdini faría un retu a la policía local pa caltenelu nuna celda. En munchos d'estos retos escapó. En [[Moscú]], Houdini escapó d'un furgón de transportetresporte de les prisiones [[Siberia|siberianes]]. Houdini dixo públicamente que de tener sido incapaz d'escapar, tuviere viaxao haza Siberia, ú la única llave taba guardada. En Coloña, demandó a un axente de policía, Werner Graff, porque dixera que fixo los sos escapes de maneres poco ortodoxes. Houdini ganó'l casu cuando abrió la caxa fuerte del xuez (sicasí Houdini dixo dempués que'l xuez escació zarrala). Cola so bayura y el so ésitu, Houdini mercó un traxe que fuera fechu pa la [[Victoria I del Reinu Xuníu|Reina Victoria]]. Dempués fixo una gran recepción ú presentó a so ma nel traxe a tolos sos familiares. Houdini dixo que aquelli foi'l día más prestosu de la so vida. En [[1904]], Houdini tornó a los EE.UU y mercó una casa por 25.000$. La casa entá esiste.
 
Dende [[1907]] y a lo llargo de [[1910]], Houdini actuó con gran ésitu nos Estaos Xuníos. Lliberaríase de celdes, d'esposes, de cadenes, de sogues y de camises de fuerza, normalmente mientres colgaba d'una soga a la vista del públicu. A causa d'imitadores y d'un públicu retador, el [[25 de xineru]] de [[1908]], Houdini punxo'l so actu de cadenes tras elli y entamó a escapar d'una llatón de lleche llena d’agua. La posibilidá de fallu y muerte prestaba-y al públicu. Houdini tamién fixo espoxigar el so retu d'escape – nel que convidaba al públicu a cudiar en ferramientes pa caltenelu ensin escapar – caxes con clavos, calderes con remaches, sábanes moyaes, y tamién el banduyu d'una ballena. Hebo un momentu nel qu'unos fabricantes de cerveza retáronlu a escapar del so llatón de lleche dempués de llenalu con cerveza. Munchos d'estos retos fueron fechos con comerciantes llocales no que ye de xuru unu de los caberos emplegos del [[márketing]] masivu. Nun promocionó la idea de que-y aidaran espíritos, como fixo "Davenport Brothers" y otros. La publicidá de Houdini mostrábalu faciendo los sos escapes al traviés de la desmaterialización, inda que Houdini mesmu enxamás dixo tener poderes sobrenaturales.