Diferencies ente revisiones de «Marcelino Flórez de Prado»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 1:
'''Marcelino Flórez de Prado''' escritor n'([[AsturianuUviéu]], (Uviéu [[1834]] - [[Vitoria]], [[1903]]), abogáu y escritor n'[[asturianu]].
 
==Biografía==
 
Sigún una reseña necrolóxica anónima apaecida neln'[[El Carbayón]] ([[13 d'agostoagostu]] de 1903) Flórez nació n'[[Uviéu]] en 1834. Llicencióse'n derecho'nen Derechu en [[1854]] teniendo por compañeros a Guillermo Estrada, Mariano Castaño y José Indalecio Caso ente otros. Foi profesor auxiliar de la Universidá y rexistrador de la propiedá n'[[Orgiva]] ([[Granada]]) y [[Vitoria]]. Nesta ciudá, onde tenia acreditáu un despachu criminalista, morrió'nmorió en 1903.
 
Constantino Suárez repite les noticies mentáes, añediendo pola so cuenta que ye probable que naciere'n 1831 o 1832, que graduóse de bachiller en 1847 y que foi profesor sustitutu de Economía Política y Derechu Públicu y Alministrativu nel cursu 1856-1857.
 
==Llabor lliterario==
 
Consérvense tres poemes que llegaren hasta nos a traviés dund'un volume conmemorativu editáu n'[[Uviéu]] y que se conservó na Biblioteca de la Diputación de Vizcaya y que perteneció al princeprincipe [[Luis Luciano Bonaparte]].
 
- "Entrada de S.M. la Reina madre D.ª M.ª Cristina de Borbón, en la ciudad de Oviedo el día 4 de julio de 1852"
Línea 17 ⟶ 15:
- "S. Antonio de Padua en la iglesia de S. Francisco (hoy S. Juan el Real de Oviedo)"
Dos de los testos fueren confechos por aciu del viaxe a Asturies de Dª María de Borbón al obxetu de inaugurar la llínea de ferrocarril de [[Llangréu]] el [[25 d'agostu]] de [[1852]].
 
El terceru fala, en forma romance, dund'un falsu milagru que diósese dió como asocedíu n'[[Uviéu]] y que ya foi comentáu pol padre [[Feijoo]] en 1729.
 
==Referencies==