Diferencies ente revisiones de «Surdimientu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 13:
== El Segundu Surdimientu ==
 
El segundu surdimientu ñacería alrodiu de 1988 y tendría como carauterística cimera'l cambeucambéu de temes y de venceya personal de los sos protagonistes. Tres de fines de los 80, les persones qu'escriben fainlo polo xeneral dende una perspeutiva apolítico, entrando no que munchos nomen la "madurez de la lliteratura asturiano".
Nel planu de la poesía, [[Xuan Bello]] y [[Berta Piñán]] son los principales nomes del movimientu, que podría encuadrase como perteneciente a la corriente de la ''poesía de la esperiencia''. Son nomes claves tamién nel ámbitu de la poesía los de [[Lourdes Álvarez]] y [[Antón García]], toos ellos ganadores del [[Premiu "Teodoro Cuesta" de Poesía]], el que va marcar a los poetes d'ésta y de la siguiente xeneración.
Esti Segundu Surdimientu significa'l reconocimientu de la narrativa, na que destaquen los nomes d'[[Adolfo Camilo Díaz]], [[Ismael González Arias]], [[Pablo Antón Marín Estrada]] y [[Xandru Fernández]], toos ellos ganadores del [[Premiu "Xosefa Xovellanos" de Novela]], el más importante de los que se conceden.
 
 
== La superación del Surdimientu o el Post-Surdimientu ==