Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Savh (alderique | contribuciones)
m Rv
Llinia 7:
A mediaos de 2007 llanzó les versiones en francés, alemán y español pa impulsar la so espansión fora d'Estaos Xuníos, una y bones los sos usuarios concéntrense n'Estaos Xuníos, Canadá y Gran Bretaña. En xineru de 2010, Facebook cuntaba con 380 millones de miembros, y traducciones a 70 idiomes (ente los que nun ta la versión na llingua asturiana, como por exemplu Ximielgame).
 
== Hestoria de la empresa ==
 
[[Archivu:MarkZuckerberg.jpg|thumb|Mark Zuckerberg, ceador de ''Facebook'' nel 2007.]]
 
El ceador de Facebook ye Mark Zuckerberg, estudiante de la Universidá Harvard. La compañía tien les sos oficines centrales en Palu Altu, California.
 
L'idega de crear una comunidá basada na Ueb en que la xente compartiera los sos gustos y sentimientos nun ye nuea. Yá David Bohnett, ceador de Geocities, guarárala a fines de los años 1980. Geocities tuvo ésitu nos 1990, nel 1998 foi'l tercer sitiu más vistu na Web, poro nun llogró consolidase dempués de que fuera adquiríu por Yahoo!.
 
Facebook compite por abrise espaciu ente empreses d'ésitu como Google y MySpace, polo que s'enfrenta a grandes desafíos pa llograr crecer y desenvolvese. Una de les estratexes de Zuckerberg foi abrir la plataforma Facebook a otros desarrolladores.
 
La fortaleza de la rede social Facebook anicia nos 350 millones d'usuarios que creó, basada en conexones de xente real. Anguaño, púnxose en marcha Facebook n'español, estendiéndose a los países de Llatinoamérica. Cuasi cualaquier persona con conocencies informátiques básicos pue tener accesu a tou esti mundu de comunidaes virtuales.
 
== Espansión ==