Diferencies ente revisiones de «Borgoña»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 13:
La población de Borgoña ye pocu trupa y desigualmente partida. Concéntrase cerca de les grandes víes de comunicación, ente que el Morvan (zona montascosa del oeste de la rexón) ta prácticamente despoblado. Anguaño, Borgoña ta menos poblada qu'en 1881.
Dende 1990, el desequilibriu demográficu acentuóse ente Borgoña y les rexones dominante que la arrodien (Île-de-France y Rhône-Alpes). En cuantes que estos dos esperimenten unes fuertes crecederes demográfiques, Borgoña cai nel estancamientu y avieyamientu, cuidao que la rexón atrai más a los xubilaos qu'a los mozos.
== Geografía ==
Tien una superficie de 31.582 km², que pa efectos comparativos ye similar a la de Cataluña.
Al norte, la baxa Borgoña ye una rexón d'enllanaes sedimentaries: engloba el Sénonais agrícola y la rexón de Othe forestal, qu'apodera los valles del Yonne y del Armançon.
Al este, les rexones del Saône correspuenden a enllanaes de fundimientu cubiertes de praderíes y campos (trigu, maíz, cultivu d'hortolices).
Nel centru', los pandos borgoñesas, caliares, inclinar escontra'l noroeste, pero baxen sópito escontra'l sureste; entienden el Auxerrois, plataforma cascayosa onde s'estableció la vide (Chablis), el Tonnerrois, d'altitú más baxa, el Châtillonais, rexón probe onde l'agricultura conoz dificultaes, la encruciada dijonesa y la Côte d’Or, postrera pindia abrupta del monte”, qu'alluga unu de los viñeos más famosos de Francia. El Morvan, antiguu macizu forestal, ta arrodiáu d'enllanaes magrices onde se practica la ganadería, cortaes pola depresión hullera de la Dheune-Bourbince.
Al sur finalmente, el Mâconnais, rexón de policultivo, ganadería y viñéu, fuelga nes primeres estribaciones del Macizu Central.
Puntu más altu: Haut-Folin (901 m) nel Morvan.