Diferencies ente revisiones de «Centru Cultural Internacional Oscar Niemeyer»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 55:
Como nota interesada, el Centru Niemeyer yá sirvió d'inspiración pa numberosos dulces: Niemeyitas, Cúpules de Avimeyer, etc.
 
== ElUn conocimientunodo de conocencia ==
[[Archivu:Arteav.jpg |thumb |left| El Centru Niemeyer dibujase nel paisaxe d'Avilés.]]
a visión del so ceador basar en tres pilares: la educación, la cultura y la paz: l'equipu de xestión cultural concibió'l proyectu Centro Niemeyer como un imán capaz de xunir esos trés elementos, capaz d'atraer talentu, de ser un nodo de conocencia y creatividá, de ser un llugar onde compartila.
El Centru Niemeyer ta concebíu como un imán pal talentu, un nodu de conocimientu y creatividá. Por eso, nun va a ser solo una puerta pa lo meyor de la cultura, sinón tamién una fábrica de producción de conteníos. Pa ello, el Niemeyer trabayará nuna rede colos más prestixosos centros culturales del panorama internacional. Nesti sentíu, n'avientu de 2007, el Centru Niemeyer entamó'l que foi'l primer ''Foru Mundial de Centros Culturales'' n'Avilés (tamién conocíu col nome de ''G8 de la Cultura''), nel que participaron con vocación de permanencia'l [[Lincoln Center]] de [[Nueva York]], el [[Barbican Centre]] de [[Londres]], la [[Sydney Opera House]], el [[Centru Pompidou]] de [[París]], la [[Biblioteca d'Alexandría]], el [[Tokyo International Forum]] y el [[Hong Kong Cultural Center]].<ref>[http://www.elpais.com/articulo/cultura/Despega/G-8/cultura/elpepucul/20071206elpepicul_1/Tes El País.com, 22/2/2008.]</ref>
 
=== G8 de la Cultura ===
El Centru Niemeyer ta concebíu comoDende un imánprincipiu pal talentu,plantégase un nodutrabayu deen conocimienturede ycon creatividá. Por eso, nun va a ser solo una puerta pa lo meyordalgunos de la cultura, sinón tamién una fábrica de producción de conteníos. Pa ello, el Niemeyer trabayará nuna rede coloslos más prestixosos centros culturales del panorama internacional. Nesti sentíu, n'avientu de 2007, el Centru Niemeyer entamó'l que foi'l primer ''Foru Mundial de Centros Culturales'' n'Avilés (tamién conocíu col nome de ''G8 de la Cultura''), nel que participaron con vocación de permanencia'l [[Lincoln Center]] de [[Nueva York]], el [[Barbican Centre]] de [[Londres]], la [[Sydney Opera House]], el [[Centru Pompidou]] de [[París]], la [[Biblioteca d'Alexandría]], el [[Tokyo International Forum]] y el [[Hong Kong Cultural Center]].<ref>[http://www.elpais.com/articulo/cultura/Despega/G-8/cultura/elpepucul/20071206elpepicul_1/Tes El País.com, 22/2/2008.]</ref>
 
=== Producción propia ===
Pero'l centru nun pretender ser namá una puerta d'entrada al meyor de la cultura universal, sinón tamién una fábrica de producción de conteníos. Amuesa d'ello pue ser la esposición LLUZ" de Carlos Saura inaugurada nel Centru Niemeyer y con vistes a ser espuesta en distintes espacios espositivos del mundu. El Centru Niemeyer tamién coproduce obrar '''UTOPÍA de María Pagés''' que na actualidá atopar de xira internacional, y tamién collaboró na representación de Richard III ,desarrolada dientro del ''Bridge Project'' ente'l BAM (Brooklyn Academy of Music), el Old Vic Theatre de Londres y la productora británica independientethe Neal Street<ref>[http://www.srt.com.sg/index.php?option=com_content&view=article&id=918:the-bridge-project-richard-iii&catid=21:current-season&Itemid=109 Web del The Repertory Theatre, Singapur]</ref> Como interés dicir qu'Asturies foi unu de los pocos llugares del mundu onde se representó dicha obra (añediendo'l nome de la localidá asturiana a un llistáu compuestu de nomes como Londres, Nápoles, Istambul, Atenes, San Francisco, Nueva York...).
 
=== Educación ===
El Centru Niemeyer entamó actividaes educatives en collaboración cola Fundación Kevin Spacey, María Pagés... Ufiertando la oportunidá de qu'estudiantes de diverses edaes pudieren atopar un puntu d'alcuentru. Dalgunos tuvieron oportunidaes como la d'actuar en Broadway<ref>[http://www.lne.es/gijon/2012/03/28/gijon-broadway/1220562.html De Gijón a Broadway La Nueva España, 28 de marzo de 2012]</ref>
El Centru tamién foi una parada de la Ruta Quetzal<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=pCxPIhjxdm0 Vídeo de la Ruta Quetzal]]</ref>
 
=== Palabra ===
El Centru Niemeyer entama ciclos temáticos onde grandes personalidaes del mundu de la cultura y la ciencia ufierten alderiques.
 
=== Film Centre ===
El Filme Centre ye consecuencia d'una idea del cineasta Woody Allen, quien lo propunxo al Gobiernu del Principáu d'Asturies, tres les distintes visites realizaes a la rexón asturiana. Woody Allen amosó'l so sofitu al centru avilesín en delles ocasiones, visitando la ciudá ya incluyéndola na so primer película rodada n'España: Vicky Cristina Barcelona .Tamién, tocando'l clarinete al pie de The New Orleans Jazz Band nel conciertu inaugural del centro ante 10.000 persones.
Ta dirixiu por Woody Allen.
Conta cola colaboración de L'Academia Europea del Cine.<ref>[http://www.elcomerciodigital.com/aviles/20081019/aviles/academia-europea-cine-colaborara-20081019.html (La Voz de Avilés. Noticia sobre la Academia Europea del Cine. 19/20/2008)]</ref>
 
El Centru cunta con una sala permanente de cine <ref>[http://www.informador.com.mx/entretenimiento/2011/280431/6/woody-allen-inaugura-el-centro-niemeyer-en-espana.htm El informador.mx]</ref> que s'atopa nel edificiu polivalente .La butaca númberu 7 de la fila 5 lleva'l nome del cineasta newyorkino, quien la inauguró na primavera de 2011. Esiste una segunda butaca col nome d'otru cineasta, Volker Schlöndorff <ref>[http://www.lavozdeasturias.es/culturas/director-Volker-Schlondorff-invitado-Niemeyer_0_571742908.html Visita de Volker Schlondorff]</ref> Nesta sala proxéctense películes en versión orixinal, siendo la única sala d'Asturies onde esto asocede, a precios amenorgaos, por que tou'l mundu pueda allegar a esfrutales<ref>[http://www.informador.com.mx/entretenimiento/2011/280431/6/woody-allen-inaugura-el-centro-niemeyer-en-espana.htm La música de Woody Allen abre la era Niemeyer en Avilés]</ref>
 
El Filme Centre proxecta ciclos temáticos (como'l ciclu sobre la ONU ), estrenos de películes, curtiumetraxes...
Esti espaciu ye un espaciu con una programación distinta, onde primen películes más independientes y en versión orixinal.
 
=== Gastronomía ===
El Centru cunta con tres elemento dedicaos a esta ciencia: el restorán y la cocktelería (dambos na Torre) dende onde puede reparase les vistes sobre la ría y la ciudá, y el gastro-chigre (nel edificiu polivalente).
 
=== Espacios espositivos ===
La gran sala principal d'esposiciones topar na Cúpula. Una segunda sala, de dimensiones más amenorgaes atopar nel Foyer del auditoriu.
 
=== Otres artes ===
Música, teatru, danza,... El Centru Niemeyer acueye distintos tipos de manifestaciones artístiques y culturales, incluyéndoles na so programación.
"Palabra", música, danza, teatru, gastronomía...
 
== La Fundación Centru Niemeyer ==