Diferencies ente revisiones de «Azteques»

Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 99 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q12542 (translate me)
Sin resumen de edición
Llinia 73:
* '''Códiz Magliabecchiano''': Códiz del que se conserva una copia en papel que s'alcuentra na Biblioteca Nacional Central de [[Florencia]]. Tien 92 páxines, foi fecho depués de la conquista nel valle de México y contien una descripción de les 18 fiestes del añu, datos históricos, ansí como observaciones y agregaos al llibru indíxena de los destinos o Tonalámatl.
 
* '''Matrícula de Tributos''': Tamién nomáu Códiz de Moctezuma, foi fechu sobre papel amate en México-Tenochtitlan, nel segundu cuartu del [[sieglu XVI]]. Afáyase na Biblioteca Nacional d'Antropoloxía ya Hestoria. El documentu ye una rellación de los pueblos tributarios de los mexicas y define tantu la ruta de los recolectoresrecoyedores d'impuestos como los productos y cantidaes de los mesmos.
 
* '''Códices Matritenses''': Códices fechos pol grupu de collaboradores indíxenes del fraire Bernardino de Sahagún. Contienen xeroglíficos, dibuxos y testos en náhuatl. Afáyense nes Biblioteques del Palaciu Real y l'Academia de la Hestoria, dambes en [[Madrid]].