Diferencies ente revisiones de «La Internacional»

Contenido eliminado Contenido añadido
Addbot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 70 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q49617 (translate me)
Sin resumen de edición
Llinia 5:
Nel añu 1888 G. Delory, unu de los organizadores de La Lyre des Travailleurs, taba interesáu en qu'esta coral enanchara'l so repertoriu de cantares socialistes y obreros y encargó-y a Pierre Degeyter que-y punxera música al poema. Ésti cola simple ayuda d'un armoniu, musicó La Internacional en tres díes. Depués de comentala colos sos compañeros de trabayu y de facer pequeñes modificaciones entrególa a La Lyre des Travailleurs pa la so estrana. Imprentáronse 6.000 exemplares de la primera y clandestina edición, algamando bien ceo gran sonadía, primero en Lille y depués nel restu Francia.
 
La Internacional foi cantada por primera vez en medios guesdistes en 1888, demientres la reuniónl'axuntamientu de la Xunta Sindical de vendedores de periódicos en París. En [[1896]] el cantar foi adoptáu como himnu oficial de los revolucionarios el [[8 d'avientu]]. Años más tarde, en [[1899]], toles Organizaciones Socialistes franceses, en acabando el Primer Conceyu Xeneral en París, adóptenlu como himnu de so.
 
En [[1892]] conviértese n'himnu de la [[Segunda Internacional]] y en [[1910]] cántase por primera vez nel Congresu de Copenhague por parte de tolos delegaos que lu convierten n'himnu de tolos trabayadores revolucionarios del mundu. Demientres la revolución rusa La Internacional yera'l cantar de los insurxentes y en [[1919]] [[Lenin]] oficializala na Tercera Internacional, siendo darréu adoptada como Himnu Nacional de la [[Unión Soviética]] hasta l'añu [[1943]] nel que Stalin decide cambiálu por otru qu'exaltara meyor el patriotismu rusu.