Diferencies ente revisiones de «Xesús»

Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 2 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q302 (translate me)
Sin resumen de edición
Llinia 5:
Magar que la mayoría d'historiadores y espertos bíblicos opinen qu'estos datos puen dase por ciertos, por mor de la concordancia de fontes, una minoría d'estudiosos dubia de la historicidá de Xesús de Nazaret. Esiste, per embargu, una bultable cantidá d'escritos cristianos (canónicos y apócrifos) al rodiu de la so figura.
 
Llamáu tamién Cristo o Xesucristo, ye'l personax central de les relixones denomaes [[cristianismu|cristianes]], de les que la mayoría afiten como [[dogma]] de fe que foi'l fíu de [[Dios]], redimió cola so muerte al xéneru humanu y [[resurrección|resucitó]] al tercer día depués de la so crufixón. L'[[Islam]] considéralu ún de los sos [[profeta|profetes]] más importantes y ye ún de los personaxes que más influyeren na [[cultura]] [[Occidente|occidental]].
 
Consérvense abondos testos so la so vida, xenéricamente nomaos [[evanxeliu|evanxelios]], pero foron escritos, como mínimu, 30 ó 40 años depués de la so muerte y tienen dafechu un enfotu catequéticu, polo que resulta abegosu enforma estrayer d'ellos información biográfica fidedigna. Namái son mencionaos por unes poques fontes non cristianes. Sicasí, los más de los estudiosos nun dubien de la so historicidá y esiste una amplia corriente que considera posible reconstruyir les llinies esenciales de la so vida y el so mensaxe.