Diferencies ente revisiones de «Felipe VI d'España»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1:
[[Archivu:Felipe, Prince of Asturias.jpg|thumb|Felipe de Borbón]]
 
'''Felipe Xuan Pablu Alfonsu de Tolos Santos de Borbón y Grecia''', en [[idioma español|castellanu]] '''Felipe Juan Pablo Alfonso de Todos los Santos de Borbón y Grecia''' ([[Madrid]], [[30 de xineru]] de [[1968]]), ye'l tercer fíu de los reis [[Xuan Carlos I]] y [[Sofía de Grecia]], per detrás de les sos hermanes [[Elena de Borbón]] y [[Cristina de Borbón]]. N'alcuerdu cola llexislación vixente, al ser l'unicu descendiente varón del monarca, ye l'heriede de la [[Corona española]].
 
Pertién por Real Decretu dende [[1977]] los títulos hestóricos de [[Príncipe d'Asturies]], Príncipe de Xerona, Príncipe de Viana, Duque de Montblanc, Conde de Cervera y Señor de Balaguer, con orixe nel [[1388]], [[1351]], [[1424]], [[1387]], [[1351]] y [[1413]], respeutivamente. Tien tratamientu d'[[Alteza Real]].
Llinia 9:
Nos [[Xuegos Olímpicos]] de [[Barcelona]] en [[1992]] foi l'abanderáu de la seleición olímpica española, y algamó entós diploma olímpicu na estaya de [[Vela]].
 
En payares de [[2003]], asoleyó'l so compromisu matrimonial cola periodista [[Asturies|asturiana]] [[Letizia Ortiz]]. El casoriu celebróse'l [[22 de mayu]] de [[2004]] na catedral de [[Santa María la Real de la Almudena]] de [[Madrid]]. El [[31 d'ochobre]] de [[2005]], ñació la so fía [[Leonor de Borbón]], segunda na llinea sucesoria de la [[Corona española]]. El [[29 d'abril]] de [[2007]], ñació la so fía segunda, [[Sofía de Borbón]], tercera na llinea sucesoria de la [[Corona española]].
 
== Enllaces esternos ==