Diferencies ente revisiones de «Manolo Escobar»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 4:
'''Biografía'''
Manolo Escobar ye'l quintu de los diez fíos d'Antonio García y María del Carmen Escobar, a la que dedicó'l cantar Madrecita María del Carmen. El so padre abandonó la tradición llabradora familiar pa dedicase a la hostelería y la cultura. Entós conoció a un maestru republicanu retiráu, a quién dio abellu en cuenta de que s'ocupara de la formación de tolos sos hermanos, incluyida la musical. Manolo empezó tocando'l laúd. Tocó'l pianu tamién nos sos primeros años. El so hermanu Baldomero alzar en xefe de la compañía, y al pie de Salvador y Manolo empezaron a actuar en fiestes y bodes sol nome artísticu de "Los Neños d'Antonio García". Yá entós, el neñu Manolo suañaba con ser cantante. Nestos duros años de posguerra, Antonio García conoció a un maestru d'escuela que perdiera a la so esposa y al so fíu mientres la guerra civil. Antonio agospiar na so casa y convirtióse nel profesor particular de tola chiquillería. El nuevu miembru de la familia, Antonio Pumar, resultó ser tamién un peracabáu profesor de música. Asina que los hermanos García, dende'l mayor al más pequenu, pudieron aprender música en casa y entamar una rondalla.
____________________________________________________________________________________________________________________________
'''Mocedá'''
Con 14 años emigró colos sos hermanos a Barcelona, onde trabayó como aprendiz de diversos oficios. Empecipiar na farándula ente Badalona (Barcelona) y el Barriu Chinu barcelonés col grupu Manolo Escobar y les sos guitarres, nel cual tamién taben los sos hermanos Salvador y Baldomero. Más palantre, y col ésitu del grupu, añedir a ellos otru de los sos hermanos, Juan Gabriel. Tantu Juan Gabriel como José María, otru de los hermanos García Escobar, van escribir pocu dempués cantares por que les intérprete'l grupu.
____________________________________________________________________________________________________________________________
'''Entamos'''
La fama nos concursos de les verbenas facilitó-y a Manolo'l poder introducise n'otru espectáculu de la dómina: el cine-variedaes: dos películes y un espectáculu de variedaes. Nuna ocasión participó nun programa qu'encabezaba Raquel Meller. Cuando la diva atopar con él de camín al camarín, díxo-y: "Rapazu, tu vas llegar... Yo sé d'esto lo suficiente y vi enforma. Vas Llegar, te asegúrolo"."Manolo Escobar y les sos guitarres". Un nuevu estilu personal de música española, con un ritmu modernu. Anque José María y Juan Gabriel abandonaron llueu'l grupu, quedando definitivamente Manolo como cantante y Baldomero, Salvador y Juan Gabriel como guitarristes. Col soníu Escobar" yá ellaboráu, el grupu grabó'l so primer discu, y la so fama foi n'aumentu. Les gales faíense cada vez más frecuentes, y la estafeta de correos quedábase mediu vacida con demasiada frecuencia. Asina que la familia ver na tesitura d'escoyer: o'l trabayu seguru de ser funcionariu, o l'aventura de la música. Y optóse por pidir una excedencia de dos años, colo que se cubrir los llombos.