Diferencies ente revisiones de «Tswana»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Redirixendo a Tsuana
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 1:
El '''tswana''' (''setswana'' na propia llingua ) ye una llingua de la [[llingües del grupu bantú|familia bantú]]. Nel interior d'esta familia, los llingüístes suelen axuntalu col [[sesotho]] y el [[sotho del norte]] pa formar el grupu de [[llingües sotho]].
#REDIRECT [[Tsuana]]
 
Ye l'idioma nacional del pueblu que se llama a sigo mesmu ''motswana'' (''batswana'' en plural), términu del que toma'l so nome [[Botswana]]. Nesti país , el chuana ye la llingua nacional y mayoritaria.
 
Sicasí, la mayoría de los falantes viven anguaño na [[República Surafricana]], onde ye una de les once llingües oficiales reconocíes. Na dómina del [[apartheid]], el gobiernu d'esti país creó'l [[bantustán]] de [[Bophuthatswana]] pa axuntar a los surafricanos que falaben esti idioma
 
El restu de los falantes repártese ente [[Namibia]] y [[Zimbabwe]]. En total calcúlase que falen tsuana alredor de cuatro millones de persones.
 
Los principales dialectos son el ''tawana'', ''tlhaping'', el ''rolong'', el ''kwena'', el ''ngwatu'', el ''lete'', el ''ngwaketse'', el ''tlokwa'', l'''hurutshe'', el ''thlaro'', el ''melete'' y el ''kgatla'', nel que se basa la llingua estándar.
 
 
== Enllaces esternos ==
 
* [http://tn.wikipedia.org/wiki/Main_Page Wikipedia en tswana]
* [http://www.ethnologue.com/show_language.asp?code=tsnLa La llingua tswana na páxina d'ethnologue (n'inglés)]
 
[[Categoría:Llingües]]