Diferencies ente revisiones de «Radiotelevisión del Principáu d'Asturies»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 23:
* '''[[A7]]''': Cadena xeneralista qu'emite noticies, películes, deportes y programes d'entretenimientu principalmente en castellanu. Una pequeña parte de la so programación ta dedicada a la emisión de programes en [[llingua asturiana|llingua asturiana]]. Ta disponible na canal 60 de la [[TDT]] y al traviés de la rede de [[Telecable]].
 
* '''[[A8]]''': Ye la segunda canal de la [[Televisión del Principáu d'Asturies]]. Emite la mesma programación que la canal [[A7]] una hora más tarde. Dende'l [[1 d'abril]] y por problemes de presupuestu, la cadena caltién la emisión con una hora de retrasu de los programes de producción propia, pero sustitúi el cines y les series pola emisión en direutu de dos web cam asitiaes na plaza de la Escandalera d'[[Uviéu]] y la playa San Llorienzu de [[Xixón]]. Dende'l [[18 d'ochobre de 2012]], retresmite en direutu los debates parlamentarios de la [[Xunta Xeneral del Principáu d'Asturies|Xunta Xeneral]]<ref>http://www.europapress.es/asturias/noticia-tpa-comienza-retransmitir-pruebas-plenos-junta-general-20121017193552.html</ref>.
 
* '''A9 HD''' Ye la señal n'alta definición de la [[Televisión del Principáu d'Asturies]]. Ye una canal en pruebes que namái emite la Fórmula 1 y el partíu del sábadu de la Lliga BBVA.