Diferencies ente revisiones de «Wolof»

Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
cambios nos exónimos pola nueva política de nomes de llugar
Oriciu (alderique | contribuciones)
→‎Distribución xeográfica: Igua ortográfica mínima
Llinia 3:
== Distribución xeográfica ==
 
AlrodiuAlredor del 40% (unos 3.2 millones de persones) de la población de Senegal fala wolof como llingua materna. Otru 40% tienla como segunda llingua. En toda latola rexón ente [[Dakar]] y Saint-Louis, y tamién al oeste y sudoestesuroeste de Kaolack, la mayor parte de la población fala wolof. En Casamance y nel oeste de Senegal, emplégase enxuntoen xunto col mandinka y el diola. L'idioma oficial de Senegal ye'l [[francés]].
 
En Gambia'l 15% de la población (unes 200.000 persones) tien el wolof como llingua materna, pero esta llingua tien una influyencia asgaya mayor enforma pola so importancia na capital, Banjul, ú'l 50% de la población lu emplega como la so primera llingua. En Serrekunda, la ciudá más grande de Gambia, hai unes poques persones d'etnia wolof, pero l'idioma ye faláu porfálalu alrodiualredor del 90% de la población. Cada vegada más, la mocedá d'otru orixe étnicu emplégala como primera llingua.
 
En Mauritania, alrodiualredor d'un 7% (unes 185.000 persones) de la población fala wolof. Nesti país, l'idioma úsase solo nes rexones costeres del sur. L'idioma oficial de Mauritania ye l'[[árabe]]; el francés fai de lingua franca.
 
[[Categoría:Llingües]]