Diferencies ente revisiones de «Samurái»

Contenido eliminado Contenido añadido
m fixing dead links
Limotecariu (alderique | contribuciones)
cambios pola nueva política nos exónimos
Llinia 19:
 
* Los ''[[kugutsu]]'', nómades que percorríen el Xapón viviendo de los espectáculos de marionetes y acrobacies, tuvieron tamién nomadía como espertos xinetes arqueros. Sicasí ye dafechu imposible saber si usaben arcos grandes.
* Los contautos colos ''[[emishi]]'' (aboríxenes del nordeste de Xapón) nos combates contra ellos, pero tamién con motivu d’actividaes comerciales o cuando los emplegaben como mercenarios pa protexer [[Kyushu]] de los intentos d’invasión chinos o coreanos, pudieron inspirar a la corte imperial de [[KiotoKyoto]] la idea de crear una [[caballería]], hasta entós dafechu ausente de la hestoria militar del Xapón.
 
A lo último Mitsuo Kure apurre la hipótesis de que los samuráis taben nel aniciu de los guardies del palaciu imperial a primeros del sieglu X, en base a los documentos más antiguos que menten la pallabra ''samurái'' (o más bien ''saburai'', “en serviciu”, que más tarde se convertió en ''samurái''). Si él refugó aína esta hipótesis, aldericando que les meyores granxes de caballos taben en Kanto y Tohoku, y que les armadures ''o-yoroi'' desarrolláronse nel campu batalla y non na paz de la corte, esti supuestu ye, ensin embargu, l’únicu orixe citáu por Stephen Turnbull en “El Llibru del Samurái”.
Llinia 33:
====Primeres rebeliones====
 
Nel 935, Taira no Masakado, gobernador de la provincia de Shimosa, mató al so tíu Kunika y auniéronse-y munchos guerreros, faciéndose asina col control de cuasi tou Kanto (este d'Honshu, al rodiu de TokioTokyo) y aproclamándose emperador nel 939. El mesmu añu, a la vera’l mar interior, Fujiwara no Sumitomo xuntóse colos pirates ''wako'' y rebelóse tamién.
 
El gobiernu nun atopó pilancos pa reprimir estes primeres refrontaes samuráis, contentándose con sirvise d’otros clanes pa lluchar contra los primeros.