Diferencies ente revisiones de «Tanzania»

Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
cambios nos exónimos pola nueva política de nomes de llugar
+economía de Tanzania
Llinia 167:
 
== Economía ==
{{AP|Economía de Tanzania}}
Con una [[renta per capita]] anual de 220$, Tanzania ye un de los diez países más probes del mundu. El 40% de la población nun dispón d'accesu a la [[electricidá]] y el 40% al agua potable. Sicasí la estabilidá política de los últimos años permitió un crecimientu, moderáu pero constante, de la so economía. Ente los factores qu'ayudaron a esti crecimientu destaquen l'apertura de la mina d'oru de Bulyanhulu (2001), que convirtió a Tanzania nel tercer país productor d'esti metal n'África, y la inauguración en 2004 de songosongoSongo Songo, una planta de [[gas natural]].
 
El sector más importante ye l'[[agricultura]], que representa cerca del 60% del PNB, constitúi'l 85% de les esportaciones y emplega al 80% de la población activa.
 
Les principales producciones son la [[mandioca]], el [[maíz]], el [[plátanu]], el [[coco]], l'[[algodón]], el [[café]] y el [[sisal]]. La cabaña ganadera ta compuesta esencialmente por bovinos, caprinos y porcinos.
 
Na producción pesquera destaquen los pexes d'agua dulce, destinaos principalmente a la exportación, como la [[perca del Nilo]].