Diferencies ente revisiones de «Daimyo»

Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
cambios pola nueva política nos exónimos
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Llinia 24:
Dende 1639 yá nun teníen permisu pa construyir castiellos y barcos de gran calume, teníen que pechar contribuciones obligatories pa trabayos públicos como la construcción de carreteres, y teníen d’asegurase de que’l [[cristianismu]] nun s’asitiara nos sos territorios. Controlábense muncho les muestres de puxu militar de los daimyo.
 
Trestornaos por estos controles, y davezu en mala situación económica por aciu de coses como’l ''sankin kotai,'' el sofitu forciáu de los trabayos públicos y los gastos estravagantes, munchos daimyo rebalbiaron contra’l shogunáu Tokugawa na Restauración Meiji. Al añu siguiente de la restauración, en 1869, los daimyo alliniaos col nuevu réxime, xunto colos ''kuge,'' (cortesanos del emperador), formaron una nueva aristocracia xaponesa, los ''kazoku.'' Dellos daimyo foron nomaos gobernadores de les sos provincies (daquella llamaes 藩, ''han''), pero en 1871 toles ''han'' foron desaniciaes y el territoriu del Xapón dividióse en prefeutures (県, ''ken''). Los antiguos daimyo convertiéronse entós en pensionistes del gobiernu, obligaos a vivir en [[TokiuTokyo]].
 
Dalgunes families de daimyo conocíes son, por casu, los Maeda, los Mori, los Shimazu, los Date, los Uesugi, o los Hachisuka.