Diferencies ente revisiones de «Wikipedia alderique:Alcuentros/Celebración del 10u Aniversariu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 165:
* Esto es una cuestión personal y, por tanto, muy discutible: A algunos que he preguntado y a mi personalmente nos descoloca un poco la figura del paisano que aparece con gorra de plato antigua, cuello alto, etc. No acierto a ligarlo con Uiquipedia. Es solo una opinión. Saludos cordiales a todos.[[Usuariu:Adolfobrigido|Adolfobrigido]] ([[Usuariu alderique:Adolfobrigido|alderique]]) 19:46, 28 xunetu 2014 (UTC)
::Ye Caitano Bardón y, anque foi una personalidá digna d'almiración nel ámbitu asturllionés y no referente a promoción y espardimientu de la nuesa llingua, sí que considero qu'igual-y tamos dando demasiada relevancia nuna celebración que tendría de centrase na Wikimedia n'asturllionés y evitar convertise nun homenax a esti escritor que, per otru llau, tendría de ser más valoráu pola sociedá asturllionesa. yo propongo camudar la so imax nel cartelu pola d'un gallu de monte como apaez nesta páxina del proyeutu. De toes formes esto nun ye más que la mio opinión personal. --[[Usuariu:Asturllionés|Asturllionés]] ([[Usuariu alderique:Asturllionés|alderique]]) 09:34, 29 xunetu 2014 (UTC)
:::{{es}}Estoy de acuerdo contigo y creo que el espíritu y ámbito del evento debería ser más amplio que ceñirse a una sola persona. Lo del "gallu de monte" que comentas a mi me parece más adecuado pero, al igual que tu, esto es solo una opinión.[[Usuariu:Adolfobrigido|Adolfobrigido]] ([[Usuariu alderique:Adolfobrigido|alderique]]) 15:30, 29 xunetu 2014 (UTC)
Volver a la páxina del proyeutu «Alcuentros/Celebración del 10u Aniversariu».