Diferencies ente revisiones de «Wikipedia alderique:Alcuentros/Celebración del 10u Aniversariu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Millars (alderique | contribuciones)
Llinia 220:
Al final nun foi posible atopar a un grupu d'escolinos pal recital (los guah.es entamen les clases el día 11), asina qu'echaremos mano d'un colectivu lliterariu (Fame Poétika), que lleerán sobre unos 15~20 testos y trayerán a más xente. Si daquién quier apuntase solo tien que dicilo per equí. La editorial Trabe ta pendiente de que zarremos horarios pa confirmar la presentación, pero en principiu nun habría problema. Viti confimó que va encargase de participar nos actos de la tarde del vienres y ta xestionando lo de la Mesa Redonda. Creo qu'esa ye la situación xeneral si nun se m'escapa nada.--[[Usuariu:Denis Soria|Denis Soria]] ([[Usuariu alderique:Denis Soria|alderique]]) 23:43, 27 agostu 2014 (UTC)
 
 
{{es}} Perdón, no he podido entrar en un par de semanas, y voy algo perdido. Cual es el primer y segundo día, ¿el 12 y 13? ¿o el 13 y 14? Lo digo por cuadrar otras cosas, como visita a catedral, wiki takes, asamblea, etc. Yo he hecho varios talleres, y qué menos que dos o tres horas mínimo. Sobre el challenge, para que no coincida con otros (va a haber uno en octubre) se podría hacer en otro mes, simplemente tenemos más tiempo para organizarlo y para darle difusión. La gracia es que esté en el año del aniversario, como un acto más. ¿Opiniones? --[[Usuariu:Millars|Millars]] ([[Usuariu alderique:Millars|alderique]]) 18:28, 28 agostu 2014 (UTC) PD Tened en cuenta que el sábado por la tarde puede dar mucho de sí. Se podría hacer algo más, ya que la asamblea solo debería durar unos 90 minutos.
 
:{{es}} El primer día es el 12, viernes por la tarde, y el segundo el 13, sábado, durante toda la mañana. Eso como actos de aniversario. Luego el sábado por la tarde asamblea y el domingo por la mañana la visita, recorrido fotográfico... --[[Usuariu:Rodelar|Rodelar]] ([[Usuariu alderique:Rodelar|alderique]]) 23:06, 28 agostu 2014 (UTC)
 
== {{es}} Banner ==
Volver a la páxina del proyeutu «Alcuentros/Celebración del 10u Aniversariu».