Diferencies ente revisiones de «Ámsterdam»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 3:
'''Amsterdam''' o '''Ámsterdam'''<ref>''[[Cartafueyu normativu: Nomes de los países del mundu y de les sos capitales y xentilicios|Cartafueyos Normativos. Nomes de los países del mundu y de les sos capitales y xentilicios]]'', [[Academia de la Llingua Asturiana]], 2010; ISBN 987-84-8168-500-8</ref> [{{IPA|ɑmstər'dɑm}}] na pronunciación del [[neerlandés]]) ye la capital de los [[Países Baxos]]. La ciudá alcuéntrase nes orielles del ríu [[Amstel]]. Foi fundada nel [[sieglu XII]] como un pueblu pesqueru. Anguaño ye la ciudá más poblada d'[[Holanda]], y un gran centru financieru y cultural conocíu internacionalmente.
 
Tien una población deque 750ronda los 800.000 habitantes, y na so área metropolitana viven aprosimadamente 2 millones. Amás, forma parte de la gran conurbación holandesa, llamada '''Randstad''', (xunto a les ciudaes de [[L'Haya]] y [[Rotterdam]]), na que viven más de 6,5 millones d'habitantes.
 
El centru hestóricu de la ciudá fízose nel [[sieglu XVII]], y güei tovía ye ún de los más grandes d'[[Europa]]. N'aquella dómina ficieron na ciudá una serie de canales semicirculares alredor del centru la ciudad. Dempués edificáronse les nueves cais al estilu típicu holandés. Amsterdam ye conocida coloquialmente como "La [[Venecia]] del Norte".