Diferencies ente revisiones de «Chiroptera»

Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 2 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q28425 (translate me)
m Cambeos de vocabulariu que nun sigen l'estándar
Llinia 43:
[[Phyllostomidae]]
|}
L''''esperteyu''', tamién conocíu comucomo '''MorcíganuMurciéganu''' ye un [[mamíferu]] que tien una ala que xune los caberos cuatro deos de les estremidaes anteriores, el cuerpu, la basabase de les pates posteriores y la cola. De vezos nocherniegos, ríxese na escuridá al traviés de la emisión d'ondes d'[[ultrasoníu|ultrasoníos]] que capta tres rebotar nos oxetos. Habita cimeramenteprincipalmente nos países caldios y caltiénse en lletargu nel hibiernuiviernu.
 
== Reproducción ==
La [[fema]] del esperteyu ye, sacante la fema'l [[canguru]], la única de los mamíferos que difier a voluntá la [[fecundación]], almacenandoatroxando l'[[esperma]] pa emplegalu cuando-y paez.
L'[[apareamientu]] suel ser na [[seronda]], enantes la hibernaciónivernación, en [[primavera]] la fema ovula y faise la fecundación.
 
== Clasificación ==
Llinia 58:
Ye un animal de sangre caliente cuando ta activu y de sangre frío cuando duerme.
 
== [[Hibernación|Ivernación]] ==
Entren nesti estáu más rápido que cualesquier otru mamíferu. Nos llaboratorios consérvenlos en frigoríficos. Los llatíos del corazón pasen de 180 a 3 per [[minutu]].
 
Llinia 65:
 
== [[Alimentación]] ==
Basen la so dieta n'[[inseutos]] y [[fruta]] según el suborde.
 
== Resistencia a enfermedaes ==
Nun-yos afectenafeuten enfermedaes como la [[rabia]]. A pesar de la so dieta, nun sufren arterioesclerosis y les arteries nun avieyen.
 
== Otros nomes ==