Diferencies ente revisiones de «Wikipedia:Puntu de vista neutral»

Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{Política oficial}}
[[Archivu:Wikipedia scale of justice.png|thumb|right|200px|La Wikipedia gobiérnase pola imparcialidá.]]
El '''<u>p</u>untu de <u>v</u>ista <u>n</u>eutral''' ('''PVN''', o tamién '''NPOV''' del inglés ''neutral point of view'') ye ún de los pegollos de la [[UiquipediaWikipedia]] (otru ye [[UiquipediaWikipedia:Lo que UiquipediaWikipedia nun ye|Wikipedia ye una enciclopedia]]). Según [[Jimbo Wales]], fundador de la Wikipedia, el PVN ye «absolutu y innegociable». [http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikien-l/2003-November/008096.html]
 
Esti principiu establez, en resume, que la enciclopedia tien que contener fechos, y nos casos en qu'heba opiniones diverxentes (más d'un puntu de vista) sobre un tema, se dexe claro nel artículu tala cosa, estremando aquello sobre lo qu'hai disputa de lo discutío. La neutralidá nun ye tapecer puntos de vista sinón mostrar la diversidá pa que cada persona adopte la opinión que más-y guste. Trátase de dicir lo que la xente ''cree'' cierto, y non de dicir lo que ''ye'' cierto. Asina, en casu de polémica, espondránse los puntos fuertes y débiles según cada puntu de vista, ensin tomar partíu.
Llinia 13:
* Oxetividá: la oxetividá ye un puntu de vista únicu sobre un tema nel qu'hai varios; el puntu de vista neutral exixe que, si hai dellos puntos de vista, s'espongan toos ellos dientro de lo posible.
* Equidistancia: nun se trata de buscar un puntu de vista intermediu, sinón d'amosar los puntos de vista según la so importancia.
* La verdá: UiquipediaWikipedia nun ye una fonte primera, polo que nun podemos decidir cómo son realmente les coses, o cómo habríen ser. El nuestru llabor ye esponer el conocimientu que se tien sobre elles. Si dalgo ta n'alderique, tien de describise esi alderique.
 
== Cómo alcanzar la neutralidá ==