Diferencies ente revisiones de «Friends»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "== Enlaces externos ==" "== Enllaces esternos =="
m -áes , -aes (ciudáes-->ciudaes, coráes-->coraes )
Llinia 16:
* [[Ross Geller]] ([[David Schwimmer]]): Ye l'hermanu mayor de [[Monica Geller|Monica]]. Ye doctor en [[paleontoloxía]]. Entamó trabayando nun [[muséu]] y remató de profesor na Universidá de Nueva York [[Universidá de Nueva York|NYU]]. Ye'l más intelixente y cultu, llegando a aburrir al restu coles sos llargues lleiciones. Divorcióse de [[Carol Willick|Carol]], tando embarazada de so futuru fíu Ben, cuando descubrió que ella yera llesbiana. Dende entós, dáse-y mal lligar coles moces. Volvió a casase con una inglesa llamada Emily, pero se divorciaron rápidamente ya que cuando taba nel altar s'enquivocó de nome, mentando'l de [[Rachel Green|Rachel]]. Casóse una tercer vez con [[Rachel Green|Rachel]] tando vinaos en [[Las Vegas]] y de nuevu divorciose. Más sero tuvieron una fía, Emma. Cuando Rachel decidió mudase a [[Francia]], decatóse de que l'amaba de verdá, asina que foi a la gueta d'ella al [[aeropuertu]]. Cuando torna ensin [[Rachel Green|Rachel]], escucha un mensaxe d'ella que decía que lu amaba. Nel mesmu capítulu [[Rachel Green|Rachel]] vuelve y reconcíliense.
 
Nos contratos orixinales, cada ún de los seyes protagonistes tenía un salariu de 22.500 dólares USA, por cada episodiu de la primer temporada y d'ente 20000 y 40000 por cada episodiu de la segunda temporada. Enantes de facer les negociaciones con [[Warner Bros]] sobre cual sería'l so salariu na tercer temporada, el grupu d'actores decició que'l pagu sería esactamente'l mesmu pa toos, [[Warner Bros]] nun taba d'alcuerdu ya que prefería qu'a cada personaxe de la serie se-y pagara diferente, pero los actores dixeron que queríen que los trataren por igual a toos. Los protagonistes recibieron 75000 dólares na tercer temporada, 85000 na cuarta, 100000 na quinta y 125000 na sesta temporada. El salariu foi de 750000 na séptima y outava temporáestemporaes y 1 millón por episodiu de la novena y décima temporaes.
 
== Personaxes secundarios ==
Llinia 41:
La primer temporada foi grabada nel Stage 5 en [[Warner Bros. Studios]] en [[Burbank, California]]. L'opening de la serie foi filmao nuna fonte en Warner Bros. Ranch a les 4:00 am. Nel entamu de la segunda temporada, la producción mudóse al Stage 24, que foi renomao como "The Friends Stage" dempués de la fin de la serie. La grabación de la serie entamó nel branu de 1994 delantre d'una audiencia en vivu, a la que se-y dio un resume de la serie pa familiarizase colos seyes protagonistes; contrataron a un comediante qu'entretenía a l'audiencia ente tomes. Cada episodiu con 22 minutos de duración, tardaba seyes hores en grabase, -el doble de lo qu'avagaba cualesquier comedia- por aciu, cimeramente, de les reescritures del guión.
 
Anque los productores siempres quixeron aprovechar el llugar onde vivíen los personaxes, ''Friends'' nunca nun se grabó en [[Nueva York]]. Cuntóse que grabar n'esteriores faría l'espisodiu menos cómicu y que l'audiencia yera una parte importante de la serie. El set tenía que ser abondo grande pa les cámeres, iluminación y "pa que l'audiencia supiera qué taba pasando". La fin de la cuarta temporada foi grabao en [[Londres]] porque los productores yeren conscientes de la popularidá de la serie nel [[Reinu Xuníu]] Les escenes foron grabáesgrabaes nun estudiu con tres audiencies, cada una integrada por 500 persones. Ésta foi la mayor audiencia durante tola serie. La fin de la 5ª temporada, afitada en [[Las Vegas]], foi grabada en [[Warner Bros. Studios]].
 
== Música ==