Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: Troquéu automáticu de testu (-caltien +caltién)
m Robó: Troquéu automáticu de testu (- mismo + mesmo)
Llinia 83:
Nel momentu d'aceptar el contratu de términos d'usu de la comunidá, l'usuariu dexa la propiedá esclusiva y perpetua de tola información ya imaxes qu'amieste, a la mesma. Y anque el direutor executivu Mark Zuckerberg, declaró, p'aselar a los usuarios, que nunca s'utilizará esta información fora del serviciu facebook", la rede social llogra facultá d'utilizar esta información como deseye.
 
Si quier dase de baxa una cuenta, el procesu ye bien llargu, por cuenta de que Facebook caltiénla activa "en casu de que l'usuariu decida reactivar la so cuenta", y así mismomesmo caltién copies d'esa información indefinidamente. Y en casu de fallecimientu del usuariu, la so cuenta ye caltenida "activa so un tao memorial especial por un períodu determináu por nós pa dexar a otros usuarios publicar y ver comentarios".
 
Nel casu de Nipón Das, direutor d'una consultoría de biotecnoloxía n'Estaos Xuníos, llogró esaniciar la mayor parte de la información del so perfil, cuando se comunicó per corréu con representantes del serviciu d'atención al veceru, amenaciando con tomar acción llegal. Anque entá dempués d'esto un reporteru atopó'l perfil completu de Das.