Diferencies ente revisiones de «Che Guevara»

Contenido eliminado Contenido añadido
m →‎Enllaces esternos: All info is kept in Wikidata, removed: {{Enllaz AD|el}} (5) using AWB (10903)
m anguañu >> anguaño
Llinia 58:
Na Sierra, participó primero como médicu, y llueu tamién como combatiente. Anque sofrió fuertes ataques d'asma, el Che aína rescampló como combatiente, pensador y cabezaleru, lo que-y sirvió pa ganar la confianza de [[Fidel Castro]].
 
El Che siguió lluchando xunta Fidel hasta que foi nomáu comandante d'una nueva columna conformada por 75 homes, cola que, acompañáu posteriormente pol so amigu y compañeru [[Camilo Cienfuegos]], llograría, tres delles batalles victorioses, lliberar la zona del "Homín" y establecer una base permanente, siendo amás impulsor de la construcción d'un hospital y de los incipientes medios de comunicación del '''Exércitu Rebelde''': la emisora ''Radio Rebelde'' (entá en furrulamientu anguañuanguaño) y el periódicu, ''El Cubano Libre''. Dende [[Sierra Maestra]] combatieron a les tropes de Batista.
 
A los pocos meses el Che parte nuna de les misiones y estratexes más importantes de la guerra revolucionaria. El comandante Guevara, esta vez al mandu de la columna 8, marcha hacia la provincia de Las Villas.