Diferencies ente revisiones de «Revolución Francesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m →‎La Revolución Democrática: All info is kept in Wikidata, removed: {{Enllaz AD|el}} (4) using AWB (10903)
m anguañu >> anguaño
Llinia 4:
 
== Discutiniu historicu y factores de la Revolución ==
Nun hai apautau nada ente los historiadores que anguañuanguaño siguin l'alderique si foi un fechu inevitable o si pola escontra foi una conxunción de fautores que xugaron en pro de los intereses d'una clas social, la [[burguesia]].
 
Tamien hai un discutiniu perfuerte sobro'l papel de les vanguardies y les minoríes socatreres de les mases, que dalgunos creen que nun guetaben camudamientos tan estremos.
Llinia 10:
Ente los factores oxetivos señalaos pal desendolque d'esti procesu revolucionariu: la crisis de la sobrevivencia, males colleches y fame; tamien marcó munchu'l cursu de la revolución el mieu de los ciudadanos y la guerra na que Francia lluchaba escontra Prusia y a la radicalización del procesu el baltiu de la revolución escontra la relixón.
 
Tamien se tien señalao como factores pero estos anguañuanguaño nun tan apautaos xeneralmente y por ende tendremoslos como soxetivos; nos qu'alcontramos la mala xestión del rei de Francia, Lluis XVI y que los reis europeos tarrecieron del españíu revolucionariu y en [[1792]] declararon-y la guerra a Francia.
 
== Causes de la Revolución ==