Diferencies ente revisiones de «Toyota»

Contenido eliminado Contenido añadido
m fixing dead links
m namá namái
Llinia 35:
 
Toyota Motor Co. foi establecida como una empresa independiente en 1937. Anque l'apellíu de la familia fundadora ye Toyoda (豊田), el nome de la empresa camudóse pa significar la vida llaboral de los fundadores de la vida familiar, simplificar la pronunciación, y pa dar a la empresa un empiezu feliz. Toyota (トヨタ) ta consideráu más afortunáu que Toyoda (豊田) en Xapón, onde se considera al ocho como un númberu de la suerte, y ocho ye'l númberu de trazos necesarios pa escribir Toyota en Katakana. En chinu, la empresa y los sos vehículos siguen refiriéndose polos calteres equivalentes (Chinu tradicional: 豐田; Chinu simplificáu: 丰田), con llectura china.
Mientres la Segunda Guerra Mundial la empresa dedicóse a la producción de camiones pal Exércitu Imperial Xaponés. A causa de la severa falta en Xapón, los camiones militares fueron fabricaos lo más simple posible. Por casu, los camiones teníen namánamái una lluz nel centru del capó. La guerra acabó poco primero de un bombardéu aliáu programáu nes fábriques de Toyota en Aichi.
 
La producción d'automóviles comerciales empezó en 1947 col modelo SA. En 1950 una empresa de vientes separada Toyota Motor Sales Co. foi creada (que duró hasta xunetu de 1982). N'abril de 1956 la cadena comerciante Toyopet foi establecida. El siguiente añu, el Toyota Crown convirtióse nel primer automóvil xaponés esportáu a los Estaos Xuníos y les divisiones de Toyota estadounidenses (Toyota Motor Sales Inc.) y brasileñes (Toyota do Brazil S.A.) fueron establecíes.