Diferencies ente revisiones de «Casadiella»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 3:
 
== Carauterístiques ==
Trátase d'una especie d'empanada ellaborada con una masa de [[fariña]] de trigu arumao con anís en xeneral, a la que se rellena de [[nuez|nueces]] y/o [[Ablana|ablanes]], [[zucre]] y posteriormente fríese. Al sirvir espolvoréxase la so superficie de [[azucre|zucre]]. Suel sirvise como postre.
 
La forma ye una especie de cañutu de 10 cm de llargo aproximadamente colos postreroscabos zarraos pa que nun se salga'l conteníu del so interior, anque hai variantes nenes que la forma ye de media lluna.
 
== Ellaboración==
Pártense les nueces y se muelen. Mídese taza y media de nuez molío y amiéstase-y media d'[[zucre|azucre]] y una copa d'[[anís]]; si se quier, sepue ponese-y pue poner tamién daqué de [[vinu]] blanco o [[coñac]], o un poco de [[mantega]] y [[miel]] en llugar d'azucre, como asina se preparaben antiguamente.
 
Prepárase la pasta, meciendo en una fonte la mantega partío en trozos, l'aceite, agua y vinu blanco, una [[cuyar]]adina de [[sal]] y un chorrín de [[llimón]] o [[vinagre]]; mestúrase tou bien y va amestándose [[fariña]] mecío con una cuyaradina de [[lleldu]] hasta formar una pasta que nun se pegue a les manes. Esta pasta, como l'[[hoxaldre]], trabayaráse lo imprescindible, pos de lo contrario quedaría correoso.