Diferencies ente revisiones de «Fernandu II de Lleón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m -áos , -aos (entrenáos---> entrenaos, ablucáos-->ablucaos, etc)
m con los >> colos
Llinia 27:
El 27 de Setiembre de 1162 robró otru acuerdu, el Tratáu d’Agreda, esta vegada col aragonés Alfonsu II "el Castu", ya tres años dempués contraxo matrimoniu con Dª Urraca de Portugal, fía de D. Alfonsu Henriques, acabando asina cola amenaza del poderosu Llión al xoven reinu.
 
Por esti tiempu restauró y repobló Lledesma y Ciudá Rodrigu. Los habitantes de Salamanca, que compraren los territorios d'eses ciudaes por una suma considerable, garraren les armes escontra'l rei y los maxistrados de Lledesma. Fernandu marchó con loscolos sos caballeros escontra los revoltosos y obligólos a devolver la ciudá.
 
Los anales Toledanos faen mención a una batalla de la Libriella en 1164, mas de forma tan lacónica que nun ye posíble saber con acierto a quien s’enfrentóu. (Lu más probable ye tar opuosto el rei a la família de los Lara, purquei celebróu pouco dempués la paz con loscolos Lara).
 
Las duas partes xuntaran-se una vez más en Soria ya concordaram en, pa evitar que Toledu cayese nas manos de los moros, dar Uclés, na fronteira de l’Andalucía, a los caballeros Templarios. El rei de Llión, ainda receloso del rompimientu de la paz estipulada, aliou-se con Sanchu Vi de Navarra pa intimidar a los magnates de Lara, ya asin podere dirixir las suas tropas escontra los almohades, a quienes tomou Alcántara ya Alburquerque.